/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Philips fladskærms tv
Fra : marcvinther922
Vist : 390 gange
80 point
Dato : 14-06-09 13:09

Hej,

jeg kigger lidt efter fladskærm for tiden, men er lidt i tvivl hvad man skal kigge efter. Jeg er med på der er LCD og plasma, og så ved jeg responstiden skal være så lav som mulig.

Hvad er der ellers man skal lægge vægt på i sin søgning?

Har desuden fundet et tv fra philips. her er et link. Er dette et godt tv til den relativt lave pris for et 42" tv?

http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/TV/W42PFL5604H_(Wupti1).html

På forhånd tak

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-06-09 13:14

Citat
Hvad er der ellers man skal lægge vægt på i sin søgning?

Det DINE øjne ser - det er trods alt dem der skal kigge på det...

Glem alt om "tekniske data osv, hvis TVet indeholder de tilslutninger DU har brug for...

I den sidste ende er der INGEN (eller kun minimalt) forskel på specifikationerne....

Meget af al det salgsgøgl kan DINE øjne slet ikke opfatte...

Men vigtigt er selvfølgelig digital tuner (mpeg4 hvis du er på egen antenne-ellers er det ligegyldigt) samt de tilslutninger DU har brug for...

HUSK - INTET er fremtidssikret - uanset hvad sælger og fabrikant fortæller dig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-06-09 13:16

PS...

Og husk så lige at dit tidligere spørgsmål annuleres om 3 dage med mindre du SELV lukker det..

http://www.kandu.dk/Spg133716.aspx

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 90 point
Dato : 14-06-09 13:17

Det er et godt tv du har fundet. Det har det hele efter min mening. Prisen er ok efter min mening.

Men det er svært at vejlede andre i at købe fladskærm, for det er øjnene der ser der bestemmer i den sidste ende og hvad andre synes er et godt bille er ikke sikkert at du synes. Men et godt råd til dig er at gå ud til en butik og se om du kan finde modellen og kig så billedkvaliteten efteri forhold til nogle andre. På den måde kan du se om det er ok.

Phillips havde lidt problemer for en 2-3 år siden da de røg lidt bagud i udviklingen, men de skulle være på omgangshøjde igen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-06-09 13:49

Hejsa jeg står og skal til at købe en ny liter mælk, hvad skal jeg vær opmærksom på

Godkendelse af svar
Fra : marcvinther922

Dato : 14-06-09 14:26

Tak for svaret Fijala.

Kommentar
Fra : marcvinther922

Dato : 14-06-09 14:29

Teil........... Ved sgu ikke hvad jeg skal sige til det der. Men da en herlig måde du vælger at bruge din tid på.