/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
hvad fanden har i gang i
Fra : Melander
Vist : 715 gange
100 point
Dato : 31-05-09 20:41

Hej alle kanduer

nu har jeg været med herinde siden 16-6-2002, og der har altid været dobbelt, triple osv. profiler herinde...

og hvad så, jeg er da fløjtende ligeglad, så længe jeg får den hjælp og de svar jeg har brug for at løse mine probs.

så hvorfor bruge en masse tid og kræfter på at finde ud af det og det andet, kæfte op om retfærdighed og dødssynder...

hvis der er nogen der synes det er helt fantastisk at have flere profiler, og de kan få point af den vej, so what, det er jo kun et tydeligt tegn på at disse mennesker burde få sig et liv. for så vidt jeg er orienteret vil min brugsuddeler sgu ikke kandupoint istedet for rede penge(men hvem ved det kommer nok en dag )

når man har været her i noget tid, ved man godt hvem man skal lytte efter , så lad nu være med at bruge mere tid på det, og så tag nogen ting op istedet, som vi kan delagtiggøre os i.

melander

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 31-05-09 20:43

Hørt!

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 31-05-09 20:45

HI Hi....Jamen Melander, du er jo så gl. i gårde at du ved, at den slags ævl kører i ring, efterhånden som der kommer nye til. Jeg griner bare..... LOOOL

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 31-05-09 20:51

ja, trist ikke

Kommentar
Fra : iah

Dato : 31-05-09 20:51

OKKE JO og OKKE JA...

Hold i stedet en rigtig god Pinse for at fejre kirkens fødselsdag, det er der da perspektiver i.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 31-05-09 21:08

Melander

Du køre vel ikke med vare som kan tåle at stå urørt hen i 5-7 år på hylderne som Butikschef

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 31-05-09 21:12

vic2000

Kommer vel an på om det er en pakke skruer eller 1/4 piskefløde.....

Kommentar
Fra : tjasse

Dato : 31-05-09 21:13

for 1 time siden · Kommenter · Synes godt om· Tag quizzen

Vælger: Synes godt om

Kommentar
Fra : tjasse

Dato : 31-05-09 21:14

Medlemsdato : 19-08-2002
Seneste login : 31-05-2009
Næsten samme tid

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 31-05-09 21:38

Luffea du er et stort GENI

Men den med fløden a a a luffea den er yt, jeg tror det er Støvsamlere i lameller

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 01-06-09 00:04

XI / IV MMII
Gnæk. . . Gnæk. . . Gnæk

Nææææ..... Se i min tid her på Kandu var der ikke alt det bøvl.
(Eller var der ?)

Hukommelsen er jo ikke, hvad den har været.
(Eller har den været ?)
Gambrinus
UNGDOMMEN NU TIL DAGS !
(Det sagde Sokrates forresten også)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-06-09 04:48

Melander -> Siden 'dengang' er der kommet nye tiltag, som bringer yderligere ved til bålet:

Blacklist funktionen.

Det er nu muligt:

1.) Oprette en tråd om Melander.
2.) Blackliste Melander fra deltagelse.

...og så er det ellers bare, at tilsvine, nedgøre og bagvaske derudaf
Det er muligt du vender den anden kind til og ta'r imod med en hovedrysten, men det er ikke ligefrem befordrende for ytryngsfriheden, som på denne måde bliver noget af en illusion.

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 01-06-09 05:56

Ja, det er fandme fedt med nogle gode svar! Dét har jeg haft stor gavn af.
Men det er ligså ufedt med nogle dårlige.....

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-06-09 15:03

Det næste filter, vi skal have på Kandu, må jo være en si, som sier de dårlige kommentarer fra, og putter dem i Brokkassen.
Her kan brokkerne så få deres lyst styret - døgnets 24 timer.

Hanne

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 01-06-09 22:01

ja ja, men hvorfor helvede synes nogen det er sjovt at gå ind og bruge andres indlæg til deres egne perfide holdninger, de skulle hellere købe sig en elefanthue og hoppe i en havn ....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-06-09 14:17

Melander -> Ja, men det gør de ikke. Det benytter de redskaber de bliver bragt i hænde.

1.) Deres demokratiske ret til at ytre sig frit og ucencureret.

2.) ..med blacklistfunktionen i baghånden kan de så fratage andre samme mulighed.

Den funktion skal i Moster-Brokkassen ska' den.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 02-06-09 15:10

Til molokyle
kunne du ikke gøre mig den tjenste, og nævne i min svar box hvem som er den riktige bruger profil som man så kan henvende sig til så det ikke er nr2 filen jeg snakker med, jeg mangler et par svar på noget som jeg ikke vil bringe på banen her da jeg ikke ved og kender proilens indehaver her
mvh kjeld

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-06-09 16:16

Jeg vil hverken eje eller have dén Moster-Brokkasse

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-06-09 18:37

Citat
svar box

What you mean..?

Endnu en ny kandu.dk funktion?

Citat
..nr2 filen

Hvem filen er dét?

Den dersens 'ting' som ligger li' foran dig, hedder et; TASTATUR

Vha. dette 'skrive-instrument' kan du formulere en (..måske?) forståelig sentens, evt. på dansk? ...i form af en uddybning af det forelagte. ...oder?

Citat
..jeg mangler et par svar på noget

Jam'n, så spørg da på: http://www.cando.dk/

Moster-si'rup ->

Citat
Jeg vil hverken eje eller have dén Moster-Brokkasse

Det var jo díg som sier:
Citat
..sier de dårlige kommentarer fra, og putter dem i Brokkassen.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 03-06-09 22:53

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-06-09 16:59

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-06-09 16:59

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-06-09 22:30

Nårh, molo dear - jammm, den skal alså ikke stå hér så - den matcher ikke til mit outfit

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-06-09 21:12

Outfit?

Visse-Vasse:

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 09-08-09 19:31

Tak for svaret Klaudi.

jo, jeg har bare accepteret den første...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-08-09 20:33

Velbekommen og takker