/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Lidt af grine af......
Fra : tararam
Vist : 781 gange
40 point
Dato : 26-05-09 18:07

Jeg ved ikke hvorfor, men det her clip for mig bare til at grine helt vildt. (ja, det er intet spørgsmål)

Jo måske. Er det kun mig der synes det er sjovt ?

http://www.youtube.com/watch?v=O0dybAaZWuI

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-05-09 18:12

Yderst pinligt ...håber han er blevet fyret

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-05-09 18:19

Ikke synderligt sjovt.
Men se her, hvis i vil ha' grineflip uden nedgøring af mennesker :

http://www.youtube.com/watch?v=Z4Y4keqTV6w

Lad den nu lige køre lidt før i bedømmer den.
Gambrinus

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 26-05-09 18:23

Citat
Er det kun mig der synes det er sjovt ?

Synes du virkelig helt alvorligt at en mand der sidder og brækker sig at det er sjovt,
du skal da have hjælp hurtidst muligt,

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-05-09 18:32

Kommentar
Fra : onkelDum

Dato : 26-05-09 18:44

Totalt morsomt - Jeg hulkede af grin !

******************

Men må indrømme, at Funny baby fik mig i bedre humør !

onkelDum

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-05-09 19:11

Tararam...............jeg har set filmen før, og jeg må indrømme at jeg fik meget medlidenhed både med gæsterne og ikke mindst af værten

Han ved at det er et trist emne, man kan ikke undtrykke sin latter.... meget meget pinligt, men har vi ikke selv prøvet noget lignede??

Selvfølgelig ikke helt så pinligt og med så mange seere som her, for det er da noget af det værste

Accepteret svar
Fra : Krummen

Modtaget 40 point
Dato : 26-05-09 19:28

Hvor er det pudsigt, at man åbenbart ikke magter at differentiere klippet fra Youtube. Selvfølgelig er det da hylende morsomt, at disse pudsige og noget overraskende stemmer får interwieveren til at brække sig af grin. Det er jo ikke de interwievede vi griner af men interwieveren.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 26-05-09 19:28

Øhhh altså os der griner LOOOOOL

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-05-09 20:41

Piiiinligt!

Jeg sad og tænkte, om dette var alvor eller om det var en amerikansk joke...

Men bebsen med den blå tagrende - ohh, sådan et hjerteligt grin fra en dejlig unge!!!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-05-09 20:56

Gambrinus - ja, dét grin smitter skisme!

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 26-05-09 21:04

Der er vel ingen som for alvor tror på at den baby egenhændigt leverer den gang dåselatter. Kig lige på munden mens I lytter...Det er som en spansk film der er synkroniseret på tysk LOOOL

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-05-09 21:20

Tjooo, jeg tror for alvor på at det er babyen der griner

Jeg har haft et dagplejebarn, der grinede på samme smittende måde

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-05-09 21:46

Den genvej hvor 2 i rullestol bliver grinet af er konstrueret af Hollansk TV. Det er skuespillere i stolene og det er journalisten der ikke ved det. Der har været en udsendelse i TV om netop den udsendelse.

Her er noget at grine af http://www.grineflip.dk/film/babyer/

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-05-09 21:47
Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 26-05-09 22:01

Har du noget som er nyere end 10 år Granner???

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 26-05-09 22:03

Det kan da godt være Nordsted, at du har haft sådan en dåselatterbaby i pleje, men det ændrer da ikke at denne video er synkroniseret....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-05-09 22:08

Har desværre ikke noget nyere, men derfor griner jeg da af det en gang imellem.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 26-05-09 22:18

okay...

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 27-05-09 00:26

Hehe det er en klassiker

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 27-05-09 07:33

Det par har da nogle sjove stemmer.

Og sproget kan være en kilde til munterhed og misforståelser

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 27-05-09 08:44

Det bar gas folkens...det blev brugt i Holland som led i et donor-kampagne!

Man skal ikke tro på alt det man ser, og hører, og for fortalt, og tror og ved

Godkendelse af svar
Fra : tararam

Dato : 29-05-09 06:39

Tak for svaret Krummen.