/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
problem med tv
Fra : freeeeeeeen
Vist : 452 gange
65 point
Dato : 21-05-09 12:15

jeg har et tv mærke SAMSUNG CB-20S20BT jeg kan ikke få det til at skifte til av indgang. hvad gør jeg lige i denne situation

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 75 point
Dato : 21-05-09 12:17

er der ikke en menu knap på fjernbetjeningen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-05-09 12:21

Skift batteri i fjernbetjeningen

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 21-05-09 12:24

øverst til højre på din fjernbetjening SOURCE

Godkendelse af svar
Fra : freeeeeeeen

Dato : 21-05-09 12:25

Tak for svaret rotw. jeg fandt lige ud af det. jeg rykkede rundt med scartstik der var åbenbart en dårlig forbindelse der. og jo der er en knap på fjernbetjening til at komme til av det virkede jo bare ikke..