/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
hVORDAN ER DET NU ???
Fra : SillyconValley
Vist : 563 gange
50 point
Dato : 19-05-09 06:03

Jeg har ganske enkelt glemt, hvordan det er med marker to tilfældige linier i en tekst. Kan kun marker hele stykket. Det er noget med "pil op" og så et bogstav, men hvilket bogstav, synes jeg har været hele alfabetet igennem.
EN, der har bedre hukommelse end mig, for den er åbenbart lidt hullet.
SillyconValley

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 60 point
Dato : 19-05-09 06:36

Hva' me' at holde Ctrl nede, når du markerer anden del ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 19-05-09 08:44

Hold ctrl. nede...og så trække musen, men venstre taste nede, og markere det der skal markeres

Kommentar
Fra : pve

Dato : 19-05-09 11:36

Citat
Hold ctrl. nede...og så trække musen, men venstre taste nede, og markere det der skal markeres
- EKKO EKKO EKKO

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-05-09 13:09

Citat
Indsæt dit citat her
Citat
EN, der har bedre hukommelse end mig

sæt curseren foran det du vil markere af linierne - venstreklik og træk musen til der hvor du vil stoppe .

Godkendelse af svar
Fra : SillyconValley

Dato : 19-05-09 15:44

Tak for svaret Gambrinus.
Ja det er selvfølgelig sådan man gør