/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hjælp med billedramme fra luma
Fra : HSPSoftware
Vist : 574 gange
20 point
Dato : 10-05-09 19:49

Hej allesammen!

Jeg har lige fundet en af mine halvgamle billederammer, en Lumatron DPF-38.
Jeg har bare fået smidt brugsanvisningen væk, så ved ikke hvordan jeg skal bruge den? jeg kan huske opløsningen var på 320x240 så har prøvet at lave nogle, jpeg, gif, bmp, png og tiff billeder med både tilfældige navn, og navne som "1.jpg" og "001.jpg" og smække dem over på et 32 Mb. kort og sætte det i rammen... Det vil bare ikke virke?

Nogle der vil hjælpe

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 10-05-09 21:42

Skal ikke kunne sige hvad det skal gøre godt for_ men prøv at kør dem gennem dette.
http://www.formatoz.com/

Har du formateret ´rammen´til 32 bit// ?

ellers kig ind under egenskaber for__ rammen.
HVIS du sætte den til en PC

Ellers lav billederne til 8/ eller 16 bits, hvis DET kan lade sig gøre.
sammen med dit kort..