/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
skærm til bærbar
Fra : CCjunior
Vist : 676 gange
100 point
Dato : 09-05-09 16:43

Hvor kan man købe en skærm til HP Pavilion dv8000 ???

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 09-05-09 17:08

En ny skærm? Eller en extra skærm?

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 09-05-09 17:16

En ny.

Accepteret svar
Fra : heller22

Modtaget 110 point
Dato : 09-05-09 17:20
Kommentar
Fra : heller22

Dato : 09-05-09 17:33

Jeg kunne godt nok ikke lige finde din dv 8000, på det link jeg sendte dig. Og når jeg søger "ny skærm til HP Pavilion dv8000" på nettet, kommer der et link til HP, men det kan HP vil ikke vises. Meget mærkeligt . Men prøv HP på mandag.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 09-05-09 17:38

http://www.pcexpress.dk/
Du kan skrive til Express og spørge, om de kan hjælpe dig!

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 09-05-09 18:26

jeg har også prøvet hos www.bærbar.com men de har heller ikke nogen.. Der er masser der sælger til hp men sq ikke til min.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 09-05-09 18:41

Så er der kun et at gøre, nemlig at spørge hos HP på mandag

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 09-05-09 18:43
Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 09-05-09 18:49

Jeg har prøvet at søge hos HP, men kan ikke finde den der.. Men om ikke andet så er http://www.en-verden-af-lcdmonitors.dk ikke så dårligt et link. Der bliver vist hvordan man skifter skidtet..

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 09-05-09 18:53

OK - Held og lykke med det

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 09-05-09 18:54

arghhh.. tror sq det er den her skærm
http://www.en-verden-af.dk/soegeside_lcd.6?already_framed=1&query=MSCH10258

Det ser jo en anelse dyrt ud...

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 09-05-09 20:29

Ja, det er da en anelse dyrt. Så nu skal du til at regne på, om det nu kan betale sig, kun at skifte skærm eller hele putteren .

Og undskyld at jeg er længe om at svare, men jeg sku lie ha en pizza. Og den ska være varm

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 09-05-09 22:03

Så skulle du sq da ha lavet den selv

Har lige haft gæster og deres 9 årig pige lavede lige pizza til os alle..

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 09-05-09 22:15

Min kære hustru og jeg har en "dovendag", og så ska føden sgu bringes .

Og hvad er der i grunden i vejen med din skærm

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 09-05-09 23:21

http://www.eksperten.dk/spm/871346
det er natte læsning..

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 09-05-09 23:33

Hallejuja da . Det er skisme da kompliceret..... Fik lige den tanke, at det måske er din harddisk, der har fået kuller.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 09-05-09 23:37

Nope.. Har prøvet med lunux poppy.. hvor hd er helt afmonteret.
Nu har jeg smidt win 7 på og så kører det på den eksterne skærm. Men kun hvis kablet til den indbyggede skær er rykket helt ud..

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 09-05-09 23:42

Tihi - så er vi vist tilbage ved starten.

Ny skærm eller ny pc, ik? Alt andet virker jo, blot ikke den ski.. skærm. .

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 09-05-09 23:46

Det er sq stadig en stærk com.. men jeg ved nu ikke om jeg har lyst til at ofre 3000 på en skærm. Det er 2 gang skærmen er brændt af så jeg har grafik kortet mistænkt for at ha en defekt.. Kunne nu godt finde på at koble den til den gamle pc skærm og så kunne den være min nye stationærer.. hehe. Så får jeg da lidt gavn af den..

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 09-05-09 23:56

Jow da. Men hvis du mistænker grafikkortet for at ha en fejl, risikerer du jo at brænde den gamle skærm af også , men ellers en herlig løsning: Tastatur med alt indbygget og extern skærm. Og så lige en ny fancy bærbar ved siden af - jeps.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 11-05-09 13:56

Hi CCjunior.

Hvordan går det med "projektet" ?

Godkendelse af svar
Fra : CCjunior

Dato : 11-05-09 18:04

Tak for svaret heller22.

Den billigste skærm jeg har fundet koster 3000. Så enden på det bliver at jeg køber en alm. skærm og så har jeg fremover en mere lydløs stationær.
Når jeg så om en 4-8 år har penge, vil jeg købe en ny bærbar.. og næste gang køber jeg sq en garanti pakke til den..

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 11-05-09 18:25

Det er godt nok også dyrt, uhada.
Og god vind fremover