/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Unexpected shutdown detected
Fra : Surf
Vist : 541 gange
40 point
Dato : 07-05-09 10:31

Min bærebar skærm bliv lige pæudselig sort, og jeg måtte slukke for den og vente nogen minutter, og så tænder den igen, det var den enetse måde at fåv den til at vikker på

Og når jeg så tænder den igen kommer der det her frem
Unexpected shutdown detected og den tæller den så til 100 også viker den igen

Jeg har kikke google igemmen, og der er mange svar på det problem der, men jeg ved ikke hvilket der er den rigtig løsning på det problem der

Så derfor bede jeg jer om hjælp til mit problem der

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 07-05-09 11:45

Er det Vista eller Xp du kører med?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-05-09 11:53

At systemet har opdaget en uventet nedlukning, hjælper ikke ret meget, der må være en beskrivelse af fejlen som forårsagede den uventede nedlukning ? Hvad siger loggen ?

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 07-05-09 12:15

Har du installeret nyt hardware/software for nylig?

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 07-05-09 14:34

Det er vista jeg har, og nej ikke noget hardware, har kun installeret spil på den, men det starte før jeg begyndte at installeret spil på den

Loggen kan i få en anden dag da jeg skal til holstebro i aften, har pakket min bærebar ned i tasken