/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
ang kandu snyd ?
Fra : iceman1000
Vist : 824 gange
10 point
Dato : 03-05-09 20:16

jeg har lige læst alle det der med snyd ved i hvordan det kan være at det er sådan er det ikke fordi at kandu.dk er i gang med at få ubetalinger i gang har i prøvet at skrive pænt til reamet og har i fået svar jeg deler jeres sympati på de andre brugere der ikke hqr fået sine penge men skal vi ikek give teamet en fair chance for at få det bragt i orden hvis i føler teamet snyder jer og prøve at skabbe en åben dialog med teamet bareen forslag ????

Accepteret svar
Fra : BarkeBillen

Modtaget 20 point
Dato : 03-05-09 20:21

hvad med at følge med

http://www.kandu.dk/spg135425.aspx

Kommentar
Fra : iceman1000

Dato : 03-05-09 20:27

undskykld ville bare spørge om noget som der ikke var blevet spurgt hr BarkeBillen

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 03-05-09 20:27

Iceman...det har stået på i mere end 5 år, så man må sige at grænsen for den stilrene diplomatsnak forlængst er overskredet. Nu skal de bare ha prygl

Godkendelse af svar
Fra : iceman1000

Dato : 03-05-09 20:28

Tak for svaret BarkeBillen.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 03-05-09 20:30

Hvad er grunden til at i annoncere på KANDU DK dette site snyder alle sine medlemmer/brugere

medlem på KANDU