/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kanduteamet hulrøvede stupide
Fra : Krummen
Vist : 1072 gange
100 point
Dato : 03-05-09 17:57

Hvornår har Kanduteamet...disse hulrøvede stupide platugler, tænkt sig at betale hvad de skylder til alle disse brugere, som har vundet månedens 500.- kr????

Det er kraftstejlemig så uforskammet skidestrengt, at de fortsætter med at tage røven på folk. Da jeg blev smidt ud af Kandu for år tilbage, var det fordi jeg bl.a. påpegede deres ualmindelige stupide adfærd, til dels undskyldt med teamets dårlige begavelse. Det er åbenbart ikke blevet en disse bedre. Så fra mig kan der kun lyde et FUCK KANDUTEAMET.....

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 03-05-09 18:03

kommer det bag på dig ?

men folk er åbenbart stadig ligeså godtroende.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 03-05-09 18:07

Nej egentlig ikke, men det kan undre mig, at brugerne (vinderne) stadig finder sig i det. ikke så meget for den skide 500 mand, men det principielle i, at det såkaldte team bare skrupskider på folk på så grov en måde.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 03-05-09 18:08

Jeg ved ikke om man kan knalde dem efter straffeloven, men jeg ville ønske, at der var en der havde kassen og lysten til et civilt søgsmål og fik dem knaldet i H & R

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 03-05-09 18:18

Du kan prøve at kime lidt på dette nummer.

+45 56 13 10 13
Pawel Finkelman Kandu

Det er formentlig en dame der tager den - og hun kender "intet til noget" med Kandu

Men når du har gjort det nogle gange og hun har fortalt hvad hun mener om dig, kan det være dine penge kommer.

vh Ben

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-05-09 18:21

....nemlig Krummen. Svindel og bedrag. Men det er nok for dyrt at involvere sin advokat, selvom tanken har strejfet mig.

Mere virksomt var et massivt boycut, men det kan der garanteret ikke findes fodtrit til.

Men du har da ret. Det er uartigt ud over alle grænser at love noget, for derefter at kvittere med en larmende tavshed. Har PT ikke engang tal på hvor mange remindere jeg har sendt dem. Men det er er nemt at tælle reaktionerne fra tiiiimet - nemlig 0. Umiddelbart er der vist ingen udbetalinger sket siden sidste år en gang. PT har jeg to fordringer der lige nu er 303 og 93 dage gamle. Men det reagerer man ikke på!

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 03-05-09 18:27

hvad med at "tæppebombe" dem med mail

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-05-09 18:28

Måske skulle vi samle os - alle os der har tilgode, og så spørge et advokat, om han vil ruske dem og inddrive fordringen!??!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-05-09 18:29

Hjælper ikke Barkebillen. Det sletter alligevel al indkommende post.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-05-09 18:30

Men vi kan da prøve at intensivere mails'ene.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-05-09 18:36

Det kunne jo tænkes, at der her på kandu, findes to typer mennesker!
1) Dem der deltager for at få chancen for at vinde 500 kr.
2) Dem som har problemer og dem som gerne vil hjælpe så langt evnerne rækker!

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 03-05-09 18:38

Melder mig gerne

er en af dem der er snydt for 500,-

overvejer om datatilsynest vil tage en sag på det

jeg har skrevet til den , uden svar

og jeg giver mig ikke af princip...

kunne vi bare "rotte" os sammen

Henrik

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-05-09 18:38

Det er ikke essensen Severino. Problemet er at Tiiimet lyver lodret og svindler!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-05-09 18:38

Det kunne jo tænkes, at kandu teamet, er forhåndværende politikere!
De lover jo gerne mere end de kan holde!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-05-09 18:40

Jeg er med Henrik! Så må sitet lukkes eller ændres, hvis ikke man kan administrere det ordentligt. I forvejen synes administrationen højst mærkværdig.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-05-09 18:41

Vi kunne jo begynde med tæppebombningen Henrik. Hvad aftaler vi? To pr dag til at starte på? Altså fra os hver!

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 03-05-09 18:41

Der også nogen der har fået de premier de skulle have...

Jeg har fået mit, men de skulle rykkes et par gange....

Jeg har ikke haft forventninger om at vinde på Kandnu - men når man udtrækkes, kommer der en naturlig forventning om at det man stilles i udsigt også leveres...

severino du har meget ret i at der er flere motiver til at være på Kandu, men det kan man jo også nogle gange udlede af de svar der fyres af....

For min skyld kunne de droppe det med premie, det ville give en mere sober hjælp.

Men når de sætter premie op - skal de også videre til vinderne...

Men bare ring på ovennævnte nummer, og tal lidt med damen.... det virker....

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 03-05-09 18:43

How cares.... Hvis I vil havde gratis penge kan i spørge om i ikke kan få nogen flere når i alligevel står nede på socialkontoret, folk som jer vil bare havde og havde.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-05-09 18:43

Det tror jeg da jeg vil prøve!

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 03-05-09 18:48

Tak for svare Luke2000

Det giver god mening.. thø hø

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 03-05-09 18:53

Jeg ved godt det er håbløst og jeg gider ikke ringe og hidse mig op. Men netop derfor ville det være kanon hvis een kunne mobbe dem godt og grundigt via en advokat. De fortjener at blive gennempryglet. De er simpelthen nogle skiderikker. Jeg har ikke noget tilgode hos dem, men jeg må indrømme at jeg blir indigneret på vegne af de som har tilgode og teamets behandling af samme.

Da jeg engang for år tilbage vandt en USB-pen, rykkede jeg dem ret så kraftigt inden der skete noget, men den kom da frem. Så blev jeg i forbindelse med disse rykkermails og en masse anden fnidder, hvor jeg blandt andet i utilslørede vendinger fortalte teamet, hvad jeg mente om dem, smidt ud LOOOOL men har da været her som det passer mig alligevel. Ikke engang det kan de styre. De har kort og godt ikke styr på noget som helst. AMATØRER.

De skriver her http://www.kandu.dk/rules.aspx
Citat
Vi anbefaler derfor, at du læser denne side, ikke for vores skyld men for din egen, idet det kan redde dig fra nogle væmmelige samtaler med vores advokater.

Deres advokater og min bare røv.... LOOL Gosh jeg ville ønske de stævnede mig for injurier eller lignende, så kunne jeg få lejlighed til over for en bredere kreds at berette om teamets latterlige usympatiske adfærd og deres manglende intelligens. Hold kæft de kører småt

Kommentar
Fra : pve

Dato : 03-05-09 18:53

Citat
How cares.... Hvis I vil havde gratis penge kan i spørge om i ikke kan få nogen flere når i alligevel står nede på socialkontoret, folk som jer vil bare havde og havde.
- Who cares....det lyder som om du kommer der tit ??

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-05-09 18:54

Ja hvis man kan oversætte. Gætter på der menes: Who cares og have i stedet for havde. Iøvrigt får jeg heller ikke en jante på socialkontoret. Dertil er min løn vist en anelse for høj!

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 03-05-09 18:55

Luke2000.
Skrub ind og sov den brandert ud, og prøv så igen....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-05-09 18:56

Har vi ikke en advokat blandt kanduerne? Kan vi ikke få en vurdering?

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 03-05-09 19:01

Jeg er her absolut ikke for at vinde, men er her regler og der udloves en gevinst så skal de af med den....

i morgen sender jeg igen, og fortsætter....

og undersøger hvad datatilsynet siger....

for mig kan de skrotte præmierne, men ikke love uden at holde

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 03-05-09 19:02

Jo Rye Jensen, men han ar da alt for flink og rar *SS* men selvfølgelig ikke til at give en vurdering, så lad os håbe han kigger med.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 03-05-09 19:04

Jeg bryder mig ikke om sproget der udleveres til evig tid i denne tråd, men jeg bryder mig heller ikke om at folk ikke overholder deres forpligtelser - der havde intet været galt i at pointsystemet og premierne afskaffes, men hvad man lover skal man holde.

Bedste middel jeg tidligere har anvendt overfor folk som dem bag kandu - er at hænge dem ud offentligt. Lav sider hvor I advarer om at anvende Kandu, boykot osv. Sørg for at google ved besked, så der til evig tid er advarsler imod kandu og tilbyd så teamet at fjerne siderne hvis de skyldige beløb udbetales.

Selv synes jeg siden bliver mere og mere uinteressant fordi der er så mange useriøse råd og spørgsmål. For ikke at tale om mobberi der tyder på vi har med nogle mærkelige mennesker at gøre - ikke et ønske om at hjælpe og blive hjulpet.

Hvad med at oprette et brugerdrevet site www.hvemkan.vi hvor evt rekvalmer virkelig sponsorere premier og hvor der sidder nogen i den anden ende og bekymrer sig om hvad filen der foregår...

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 100 point
Dato : 03-05-09 19:19

Det er uforskammet at kandu ikke lever op til deres egne regler. Da de ikke svarer på mails, er der vel ikke andet at gøre end at oprette et par spørgsmål til kandu.dk om emnet "Månedens præmie" hver dag, så går det vel op for dem at man ikke kan blive ved med at snyde.

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 03-05-09 19:21

For læææænge siden troede jeg også, at når der stod om præmier, som var det rigtigt, samt at der stod om nyhedsbreve, så var det rigtigt, samt at man kunne skrive og få et svar.

Men der er det jo ikke !

Og er det ikke "konceptet", at "sådan er det bare", og det bliver aldrig anderledes.

(Ved ikke om det har været været sådan i tidernes morgen, da Kandu var helt nyt, for da kendte jeg ikke "firmaet").

"Kunderne" i butikken accepterer jo også det er sådan.

Så hvorfor brokke sig over det?

Det kan man godt ...

Men man får ikke noget ud af det !

(Så vidt jeg da ved).

JR

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 03-05-09 19:22

Jomfruane.
Jeg er sørme ked af at du ikke bryder dig om, at sproget administreres forskelligt efter hvem der fremfører det og hvilken hændelse, adfærd der er tale om. Hvordan skal jeg dog hjælpe dig kære jomfruane???

Jeg anbefaler dig, som det eneste virksomme middel, at du forlader tråden, idet du ikke skal regne med at tonen bliver anderledes fra min side, når det drejer sig om den slags kryb som Kanduteamet beviseligt består af.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 03-05-09 19:25

Citat
Ved ikke om det har været været sådan i tidernes morgen, da Kandu var helt nyt, for da kendte jeg ikke "firmaet").
Skulle det være bedre af den grund.

Et skridt frem og et tilbage, og så er man ligevidt.- Det var sådan set hvad dit indlæg handlede om Rudolph. Vil du bare på med et indlæg og blive set...... eller hvad??? Hedder det ikke en linselus LOOOL

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 03-05-09 19:29

Jeg er glad for du føler dig stødt af min opfordring. Det er nemlig svært at blive opfattet som voksen, hvis man ikke anvender et voksent sprog - men tråden er hermed forladt.

Gad vide om man er typen der overhovedet ser velmente råd, når man føler sig korrekset

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 03-05-09 19:36

Nej Nej kære Jomfruane...Tør øjnene. Jeg følte mig sandelig ikke stødt, blot ked af at du kun opererer med et spor i din sprogterminologi. Det er der jo ikke noget at gøre ved og du tager jo også, klog som du er, konsekvensen af denne indskrænkning, og forlader tråden.

PS..Jeg håber sandelig ikke at nogen børn bruger mit her valgte sprog, for så skulle deres forældre da på skole og lære om opdragelse.

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 03-05-09 19:37

Citat
Vil du bare på med et indlæg og blive set.

Hold da helt kæft !

Har jeg ikke ret til at deltage på lige vilkår med jer andre ?

Åbenbart ikke ...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-05-09 19:42

Citat
"Kunderne" i butikken accepterer jo også det er sådan.

Så hvorfor brokke sig over det?

Du aner ikke med dine 4 md. på kandu hvad du taler om koncentrer du dig om tip

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 03-05-09 19:42

Deltage....jooooo, men hvad har du med dit indlæg tilført tråden andet end ligegyldigheder?? Har jeg overset noget??

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 03-05-09 19:50

Citat
Har jeg overset noget??

Nej, og du har absolut 100% ret, for du er jo så kloooog !

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 03-05-09 19:52

Det ved du da ikke en skid om. Du har været her i 4 mdr, så hvordan skulle du dog vide hvem der er klog?????? men når man har været her 6 - 7 år, så har man en fed fornemmelse af hvem der bare elsker at sætte sit navn under et indlæg og blive set........ Husk det bette rudolf

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 03-05-09 20:05

Severino skriver:
Citat
Det kunne jo tænkes, at der her på kandu, findes to typer mennesker!
1) Dem der deltager for at få chancen for at vinde 500 kr.
2) Dem som har problemer og dem som gerne vil hjælpe så langt evnerne rækker!

-og han har helt ret. Punkt 1 typerne kan helt undværes.
Bortset fra det så er det selvfølgelig noget svineri at der udloves en gevinst som er meget svær at få fingrene i.
I den tid jeg har været medlem har jeg konstant kunnet læse om dette problem så hvis I er ude efter penge så find dog en mere sikker måde at tjene dem på.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 03-05-09 20:14

http://www.kandu.dk/Spg29176.aspx

Her kan man se hvad der sker når man går for tæt på dette svindlerteam. De sletter simpelthen det de ikke bryder sig om. Hvor har man dog set dette før?? Sovjet, DDR, Nordkorea....m.fl. you name it.

Otnob...det handler ikke om de 500,- kr, men om den måde de platter brugerne på. Det er af ren principiel karakter. De skal ikke slippe upåtalt fra deres svindleradfærd.

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 03-05-09 20:16

Nu troede jeg sådan set ikke denne tråd (også, viste det sig) blev oprettet for at overfalde mig ...

Men bliv dog endelig ved, Krummen !

Du får det sikkert meget bedre, og det er dig vel undt.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 03-05-09 20:22

Overfalde dig LOOOL Nap dig en tudekiks. Jeg prøvede at gøre dig begribeligt hvad tråden handlede om...nemlig Kanduteamets svinske adfærd og det gør dine ligegyldige betragtninger jo ikke noget ved. Så kom med noget kanonskyts mod Kanduteamet eller fis af. Du afsporer tråden med dit egoflip. Fatter du det?????

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-05-09 20:36

KANDU holder sig i live på grund af reklamerne.
Hvad med at gøre disse annoncører opmærksom på virkeligheden i KANDU???
Så måske kan I udsulte KANDU teamet på denne måde???

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 03-05-09 20:37

I har ikke desvære ikke krav på de penge som kandu skylder jer.
Dette her høre under konkurrence og for at de er forpligtet til at udbetale penge skal det som udgangs punkt have kostet penge at deltage.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 03-05-09 20:37

Ikke nogen dårlig idé severino....

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 03-05-09 20:38

buch78

Hvor har du det fra... Kan du henvise til love, regler mv???

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 03-05-09 20:51

Citat
kom med noget kanonskyts mod Kanduteamet

1: Det er naturligvis for dårligt at udlove præmier, som ikke findes !

2: sige, at der er nyhedsbreve, når det ikke passer !

3: Sige, at man kan skrive, hvis man har "problemer", når man så ikke får svar alligevel !

Jeg er ganske enig med dig Krummen - det er da komplet utroværdigt !

Jeg prøver ikke at føre et egoflip / eller sige det modsatte af dig.

Men jeg troede, i min naivitet, at ALLE vidste, at sådan var Kandu.dk !!!!!!!!!!!!!!!!!

At det var en "Ekstra Charme", siden der kunne fortsættet måned efter måned.
(Og år efter år, siger I jo)

Og så lad lige være med at irettesætte mig en gang til. Tak ....

Jeg bliver sq så ked af det

JR

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 03-05-09 20:54

*LOL* fedt nok.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 03-05-09 21:02

Tør øjnene Rudolph og stand up and fight Du kan jo godt......

Kanduteamet er nogle svinepelse, løgnhalse og tyveknægte

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-05-09 21:29

Måske kan i få hjælp her

http://www.friproces.dk/ngr/

Jeg har ikke selv nogle præmier ude at svømme, men måtte da vente i ni måneder for at få den, det kan teamet simpelthen ikke være bekendt.

Håber det vil lykkedes for jer at få jeres præmier

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 03-05-09 21:43

Fint link Nordsted.

Kan vi blive enige om hvem der fremsender en forespørgsel så de ikke bliver tæppebombet med mails fra frustrerede Kandubrugere, som er blevet snydt og bedraget af dette tyvagtige Kanduteam

Jeg trækker mig tilbage for i aften. Ældre mænd må ikke fighte efter kl. 22

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-05-09 22:27

Ja man bliver så "Krummen" af det på den tid af dagen. Jeg håber at du klare det alligevel, og at du kan ligge i sengen uden stok, og se at sove uden briller!

Kommentar
Fra : lham

Dato : 04-05-09 06:49

Hvis nu en / flere der mener at have penge/præmier tilgode "snakkede sammen " og søgte juridisk hjælp hos feks familieadvokaten så kunne den juridiske side vedrørende kandus pligt til at udbeale lovet gevindst uden der er indbetalt noget måske afklares. derefter kunne KONTANT eller BASTA så kontaktes -måske ville de tage sagen op af principielle grunde.
Forøvrigt fatter jeg ikke hvorfor det tåbelige pointsystem opretholdes-det giver spekulationer for mange kandu brugere og sikkert også irritationer for "det såkaldte Kandu team ".

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-05-09 06:50

Jeg har søgt en del, for at se om der ikke findes en lov omkring det, at udlove en præmie, og så sylte udbetalingerne, men det er desværre ikke lykkedes.

Håber en advokat lige kan komme med en lovtekst, så der var mere hold i en klage, meeen præmierne bliver jo udbetalt, sådan hen ad vejen når teamet får lyst/råd

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 15-05-09 10:38

Alt det ævl og kævl: kan det ikke vendes til noget positivt for alle.
Advokatfirmaer har det med at æde f. eks. præmier som det er tale om her, +++ en hel del mere af egen lomme, og skal have deres sikkerhed i hånden, og ikke på tagrygningen så det kan blæse væk inden de gider at udtale sig i en sag, advokater er indorktroneret til ikke at give deres gode råd væk gratis , jeg forstår ikke at nogen kan være så naiv og tro at KONTANT og Basta vil tage en sag op på en gang Bruger navne hos KANDU, niks- nisk,
måske en ide til alles fordel : hver enkelt præmie med foto kommer til syne inden det bliver udloddet, og penge præmier bliver sat ind på en konto i en bank eller sparekasse, og så lave en aftale med disse, at når vedkommende har vundet, så ved at opgive præmiens kode nr. så kan præmien afhentes, for det kan ikke herske tvivl om at Kandu,s sponsorer er indtresseret i at deres præmie kommer ud til rette vedkommende så hurtigt som muligt for at gøre PR.
men der er jo nok nogen som vil bruge præmien som JULEN.s glæde,
mvh, vic 2000

Godkendelse af svar
Fra : Krummen

Dato : 01-06-09 20:48

Tak for svaret bentjuul.