/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hjælp til musik
Fra : Black_megan
Vist : 413 gange
55 point
Dato : 27-04-09 18:59

Jeg står og skal spille nogle sange og har en veninde som skal stå for vokalen.. :) kan i komme med nogen gode forslag på sange som en guitar alene kan bære..altså sange hvor det er okay det kun er en guitar som står for musikken :D hvis det er til at forstå :)

håber i kan hjælpe :)

Kommentar
Fra : Larsigne

Dato : 27-04-09 19:21

Hej Black_megan

Prøv at kikke pådisse 3:

www.mxtabs.net

www.ultimate-guitar.com

www.tabrobot.com

Hilsen Larsigne

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-04-09 19:33
Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 03-05-09 10:34

Jamen ALLE SANGE. Stort set. I kan da bare spille det i har lyst til.

Kommentar
Fra : HexensX

Dato : 04-05-09 13:58

"More than words" af Extreme, er det bedste bud jeg kan komme med. Den sang er genial for både vokal og guitar, men kan godt tåle en anden, svagere vokal i baggrunden...Held og lykke uanset hvad.

Kommentar
Fra : Black_megan

Dato : 04-05-09 16:04

tak for det Larssigne, men jeg kender allerede de sider, desuden hjælper de mig ikke, da jeg godt ved at jeg kan finde noder der, men ved ikke hvilken jeg skal have noderne til.. ville gerne have nogen forslag som nu "HexensX" sagde - more than words, godt forslag har jeg desværre allerede på listen :D men tak for dit forslag, andre der har nogen ideer?

Kommentar
Fra : NeVeN

Dato : 12-07-09 12:07

´Ved ikke om du kender Jason Mraz - men han burde være optimal, da han tit er på scenen kun med "bongo-trommer"

Tjek ham på youtube

Kommentar
Fra : noddie

Dato : 14-07-09 15:12

hmm... hvad med noget james morrison? broken strings? den virker meget oplagt :3 så du har den måske på "listen"? hmm.. ellers er der jo også shake it med metrostation.. der er meget gang i den i den sang, men du kan sagtens lave en acoustic version, hvor det også lyder fedt :) IHH NU HAR JEG DET! tim christensen og han superior! eller Limp Bizkit og hans behind Blue Eyes 8D håber at jeg kan hjælpe, kan også en masse andre, men jeg har taget dem som jeg lige syntes er bedst 8)