Superpoint : 1260

Medlemsdato : 19-01-2008
Seneste login : 13-08-2010
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Hej,
jeg er kendt for at være skrup tosset, men med et fornuftigt gen eller to i mig.
Jeg elsker musik, (specielt 80'er heavy/glam metal, New Romantics som f.eks. Spandau Ballet, og tidlig new wave som The Cure, ligesom tidlig punk, som The Clash, Sham 69 og The Jam, plus en hel masse andet, faktisk alt undtagen boy/girl bands, da jeg foretrækker min musik skrevet og udført af kunstnerne, ikke bare en producents drøm, om at skabe The next big thing. jeg elsker at feste, men endnu mere, nyder jeg at gå til live-koncerter, der er så mange af dem, at jeg let kan gå fallit over dem, men prøver at holde hovedet over vandet
Jeg har boet adskilige år i udlandet, primært England, og endnu længere, i Irland, men steder som Portugal og Tyrkiet trækker også. Hvis jeg fik frit valg til at få mit ønske-job, ville jeg rejse i morgen, til Fransk Congo og Rwanda, og gøre mit bedste for at prøve at hjælpe med at redde de ca. 720 vilde bjerg-gorillaer, mens de stadig findes i naturen, og før de bliver slagtet for sjov og for såkaldt "Bush-meat", en delikatesse for afrikanere, og med det lille ekstra gode, at div. hænder, fødder osv. kan sælges til turisterne. Skal du nogensinde på safari i et af de lande, eller et hvilket som helst afrikansk land, som spiser gorillaer og chimpanser, så for Guds skyld, lad være med at støtte dem, ved at sige til sig selv, at de jo allerede er døde alligevel. De er kun døde, fordi turister udviser interesse for disse klenodier, og det må stoppes, mens vi stadig har et lille antal vilde gorillaer.
Det var så lidt om mig, kun lidt, da det ville tage lang tid at skrive ned, hvem jeg egentlig er, men skulle nogen blive nysgerrig over mit gylle, så vil jeg da opfordre dig/jer til at spørge løs, og indtil da, ønskes i alle det bedste, Tina...