/ Forside/ Interesser / Fritid / Dykning / Spørgsmål
10  TIMO_J 140
Dykkerudstyr i england
Fra : copycatDK
Vist : 1052 gange
500 point
Dato : 22-04-09 23:23

Nogen der har kendskab til nogle sider i england hvor der kan shoppes dykkerudstyr??

Alt har interesse

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 23-04-09 06:46
Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 23-04-09 07:49

husk lige at flaskerne skal være godkendte i danmark. elles kan du ikke få dem trykprøvet.

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 23-04-09 12:13

Tak for oplysningen trimare46
Af samme grund tror jeg også at jeg køber min regulator her i dk. Bare for at være sikker på jeg kan smide den til service her også.

Men BCD, dragter osv vil jeg stadig kigge efter i England. Men indtil nu er det ikke de store penge at spare. Men måske kommer der et super link