/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Tele2
Fra : majbritt05
Vist : 475 gange
50 point
Dato : 04-04-03 09:54

hej.

Jeg har lige været inde på www.teleprisguide.dk og det ser ud til, at det billigste for mig vil være at skifte mit fastnetabn. til tele2. Men er der nogen som kender dette selskab? Og er deres tjenester okay?
Der findes jo visse andre selskaber - og jeg nævner ingen navne - som ikke er så attraktive at blive 'medlem' af. Meget utilfredse kunder, som bliver snydt, får ekstra regninger og ikke kan få fat i kundeservice osv.

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 04-04-03 10:07

Jeg brugte dem i tidernes morgen, da jeg havde modem opkobling, og
har aldrig haft problemer med dem.....
Brugte dem i ca. 3½ år

/Philip

Accepteret svar
Fra : Nakita

Modtaget 60 point
Dato : 04-04-03 10:34

Jeg bruger Tele 2 og er meget tilfreds med selskabet. har brugt dem i 3 år.
Hilsen Nakita

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 04-04-03 10:50

Har været kunde hos dem i mange år, først med manuelt 1001 og siden med fastnet abbonement.
Ingen problemer, kundeservice i top.
Fem stjerner. *****
De har dog ikke "Tast 5"

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-04-03 11:18

Hej Maibritt
Synes da du helt bestemt skal nævne navne på de selskaber der har været problemer med
Ja jeg kan da komme i tanke om ét : Kommunikation APS er nærmest umulig at komme i kontakt med, kun per. mail og det tog 12 dage inden man fik respons.
Tele2 har jeg kun haft positive oplevelser med, det er dog et par år siden, men de er sikkert kun blevet bedre.
Venlige hilsner
Mango

Kommentar
Fra : kummel

Dato : 04-04-03 12:32

Hej Maibritt

Jeg kan fuldt ud tilslutte mig de andres udsagn. Jeg har haft tele2 fastnet faktisk siden det kom og har ALDRIG haft et eneste problem med dem. Det hele har altid virket, regningen har været rigtig og da jeg flyttede, flyttede abonnementet med uden problemer.
Så skift trygt til Tele2.

Kommentar
Fra : hansandersen22

Dato : 04-04-03 15:07

Jeg har haft Tele2, men er skiftet til TDC p.g.a. priser og nogle problemer med en regning, som de rodede med i lang tid.

TDC er ikke meget bedre hvad service angår, men hvis man kender TDC og ved hvilke knapper man skal trykke på får man en ordentlig service...

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 22-05-03 14:52

Hej Mango,

tja, det kunne jeg vel godt.

Det er telia og debitel. Men måske har jeg kun hørt det dårlige

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-05-03 15:03

Majbritt Nej der tror jeg ikke "kun" du har..dem har jeg heller ikke gode ting at sige om, overhovedet!!
Næ du..TDC, det er nok det firma der kan give den bedste servic..ikke at den er 100% iorden, men det er nok den bedste.
Mango

Godkendelse af svar
Fra : majbritt05

Dato : 26-05-03 09:30

Tak for svaret Nakita.