/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Lenovo T400 Diver
Fra : copycatDK
Vist : 610 gange
500 point
Dato : 20-03-09 14:58

Mangler driver til USB og webcam

der er installeret win XP pro. Jeg har været forbi Lenovos hjemmeside med driver, og hentet en hel del af dem men intet virker.

Computeren har været preinstalleret med vista.

Nogen hjælp at hente her?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-03-09 15:22

Ja - installer Vista igen

Det er IKKE alle bærbare der bare kan skiftes styresystemer på - det er slet ikke sikkert der overhovedet FINDES drivere til den.

Ofte er bærbare bygget til netop et bestemt styresystem....

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 20-03-09 15:28

Hmm.. på deres driver side til min T400 kan jeg vælge imellem vista og xp drivere.

Kan også godt installere dem. Men det gør ingen forskel. Stadig ingen reaktion på USB.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 20-03-09 15:34

Tjek lige i enhedshåndtering om der er noget der har gult spørgsmålstegn

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 20-03-09 15:36
Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 510 point
Dato : 20-03-09 15:37
Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-03-09 16:23

Citat
på deres driver side til min T400 kan jeg vælge imellem vista og xp drivere.

Ja så burde det jo være muligt...

Tjek lige om det nu også er de rigtige drivere den så bruger og ikke bare "springer" tilbage til de gamle....

Godkendelse af svar
Fra : copycatDK

Dato : 20-03-09 17:45

Tak for svaret Fijala.

Havde faktisk alle filerne på computeren i forvejen. Og havde ikke mindre en 7 stk USB rodhub med gult udråbstegn i enhedshåndtering. fjernede dem alle, slukkede for mit f-secure og genstartede. Og vupti nu virker alt. (HSPDA modem, kamera, USB, osv)

Tror i bund og grund det er den f-secure der har blokeret for installation uden at informere mig om det.

Men sådan er det vel med computere udleveret af firmaet.