/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Beretta Silver Pigeion
Fra : kristian94
Vist : 504 gange
50 point
Dato : 19-03-09 17:16

Hej,

Jeg har besluttet mig for at købe en ny Beretta Silver Pigeon S, kal. 12/76 med chokes.

Jeg er jo meget nysgerrig, efter at høre alt hvad i ved om denne, så fortæl endelig :)

Jeg har selvfølgelig læst en masse i forvejen, og prøvet at holde den osv. så jeg ved hvad jeg går ind til.

Venlig hilsen Kristian.

Kommentar
Fra : kristian94

Dato : 19-03-09 17:18

Kan se, at jeg kom til at stave Pigeon forkert i titlen, undskyld ;)

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 19-03-09 19:30

Min jagtkammerat har een, som jeg har prøvet et par gange og det var ikke lige noget for mig.
Nu skal det siges, at det var sportsudgaven med en voldsom sigteskinne og et (synes jeg) alt for stort og klodset forskæfte.
Desvære har jeg aldrig haft fat i standardudgaven og kan derfor ikke tilføje mere.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-03-09 22:00

Citat
Jeg har besluttet mig for at købe en ny Beretta Silver Pigeon S, kal. 12/76 med chokes.

Skal man ikke have våbentilladelse for at købe sådan en tingest ??????

kristian94

Er du fyldt 15 år nu ???? Husk nu lige du skal være fyldt 16 år for at kunne få jagttegn.

http://www.kandu.dk/Spg132667.aspx

Citat
Jeg har selvfølgelig læst en masse i forvejen, og prøvet at holde den osv. så jeg ved hvad jeg går ind til.

Så er spørgsmålet bare om du kan købe den !!!!!

Kommentar
Fra : simon-ms

Dato : 20-03-09 19:02

ans Hvem siger at det er via jagttegn at den skal erhveres, mig bekendt er der ikke nogen aldersgrænse hvis det er med våben påtegning via en skytteforening.