/ Forside/ Interesser / Rejser / Andet rejser / Spørgsmål
10  EA_HS 370
Edingburgh Castle ...fakta...
Fra : sredna2210
Vist : 538 gange
15 point
Dato : 02-04-03 17:43

Hej
Jeg har brug for noget fakta omkring dette flotte slot...sørrelse, museer, historie, alder osv.
...jeg kan nemlig ikke finde noget på nettet der er på DANSK.

Accepteret svar
Fra : skingur

Modtaget 15 point
Dato : 02-04-03 20:21

Prøv denne her... det er et privat domæne, der ser ret godt ud - rejsebeskrivelse på dansk fra Edinburgh! God fornøjelse!

http://www.mkweb.dk/edinburgh/index.html
Christina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-04-03 15:56

hjalp det?

Kommentar
Fra : sredna2210

Dato : 03-04-03 16:07

Kun lidt...eller jo, det var faktisk okey...der stod ikke så meget, men jeg supperede det sammen med noget af mit eget...du får lige pointene
Hygge
Anders

Godkendelse af svar
Fra : sredna2210

Dato : 03-04-03 16:08

Tak for svaret skingur.