/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
hp scanner 3500c
Fra : strandgyden
Vist : 570 gange
100 point
Dato : 10-03-09 12:20

efter forskellige opdateringer i win xp virker genvejene ikke mere til scanneren, jeg har hentet alle driver til den,afinstalleret geninstalleret,intet hjælper er der nogen som kender problemet?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-03-09 13:01

Nej kender ikke selv problemer som det du beskriver, hvilke genveje virker ikke ? Kan du scanne fra HP Solution center ? Kan du scanne fra andre andre billed programmer (hvis du har andre) ?

Kommentar
Fra : strandgyden

Dato : 10-03-09 14:16

jeg har ikke andre programmer...jeg kan bruge genvejen photo&imaging genvej men der kan jeg kun scanne billede filer det hp director genvejen som melder fejl...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-03-09 01:49

Nu du har afinstalleret og installeret igen flere gange, så kan der måske være ord i registrerings databasen, prøv at afinstallere igen, og kør så TweakNow reg cleaner, den er gratis og du kan rolig slette det den finder som Safe to delete, mærket med grønt: http://www.tweaknow.com/RegCleaner.html installer programmet og lad den scanne, og klik på Delete i den sidste boks, den viser kun det du sikkert kan fjerne, måske kan du bedre få din installering af driver til at virke, når du har ryddet op på de gamle uduelige registreringer

Kommentar
Fra : strandgyden

Dato : 11-03-09 14:44

hej o.v.n tak for det, men det hjalp desværre ikke, selvom der var mange "gamle nøgler"jeg men jeg har læst et sted at det kan være Explorer 7.0 der kan drille, der har også været problemer med min dvd brænder

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-03-09 01:03

Jeg har ingen ide til hvad der er i vejen, men tvivler på at Internet Explorer 7 skulle være årsagen, der er nogle som har haft problemer med Service Pack 3, du kan måske forsøgsvis fjerne den fra Tilføj og fjern programmer, service pakken kommer igen næste gang du opdaterer, hvis ikke du fjerner den fra opdaterings listen, det kan ikke anbefales at fjerne Internet Explorer 7, internettet bliver mere og mere farlig at færdes på, og der er en masse sikkerhed i 7eren, version 6 er ikke sikker nok desværre.
Har du selv ingen ide om hvornår og hvilken opdatering som lavede ravagen ?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-03-09 15:24

strandgyden - jeg oplever det samme!

Min teori er, at de ikke længere leverer opdatering til "vores" scannere. Det nævner de også et sted på deres side.

Jeg har også HP scanjet 3500c. HP Director genvejen virker ikke....
Min far har HP scanjet 4670 - her er samme problem.

De vil have, at man hele tiden køber nyt

Samtidig har de jo samarbejde med MS, som jo gør alt for at spænde ben for de "små" brugere.

Hanne

Kommentar
Fra : strandgyden

Dato : 13-03-09 16:49

ja du har sikkert ret, men bare man så kunne få telefonforbindelse med dem PÅ DANSK eller e-mail de vil ikke Acceptere produktnummer ,så kan man ikke komme videre

Kommentar
Fra : strandgyden

Dato : 13-03-09 17:23

Er der nogen som kender et DANSK telefonnummer til support til HP?som kan svare

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-03-09 17:32

Nu ikke så negative skinner og der er alle de drivere i kan drømme om, godt nok kun engelsk, men HP support er dansk og de ar flinke til at hjælpe, tlf. nr. 70 11 77 00 og husk at have ALLE oplysninger klar, produkt, nummer, serienummer, simpelhen alt om scanneren, så får i hjælp men det burde kunne løses med de rigtige driver fra linket

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-03-09 17:35

Her er driverne, lige til at hente: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=228&lc=en&dlc=da&cc=dk&lang=da&product=73488
fra hjemmesiden kan du ikke vælge at få en cd tilsendt, men det kan supporten hjælpe med, når du ringer

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-03-09 17:39

Hej her er jo lige den du mangler
Citat
kritisk opdatering efter at Internet Explorer 7 er installeret
og du har ret, det er den 7er som kan drille, håber du får løst problemet: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareDownloadIndex?softwareitem=oj-46104-1&lc=en&dlc=da&cc=dk&product=73488&os=228&lang=da

Kommentar
Fra : strandgyden

Dato : 15-03-09 09:11

Hej alle, efter en HEL dag med sletning af sevicepakke 3 (kan ikke anbefales) og få den geninstalleret igen, fandt jeg dette link til HP desværre ikke på dansk http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareDownloadIndex?softwareitem=sj-13026-3&lc=en&dlc=en&cc=us&lang=en&os=228&product=73488 det har klaret problemet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-03-09 14:37

Godt du fik løst problemet du forsøgte ikke med den jeg skrev om sidst ? Den med den kritiske efter Internet Explorer 7 ? Den du har hentet og installeret er hele den IKKE opdaterede softwarepakke til scanneren den er fra 2003, nå men tillykke med at det lykkedes, jeg synes generelt at HP er flinke til at opdatere deres gamle enheder, (scannere - printere med mere) det er kun de helt gamle som der ikke mere findes nutidige opdateringer til

Kommentar
Fra : strandgyden

Dato : 15-03-09 17:55

jo prøvede jeg men fik beskeen at den ikke passede til mig, hvorfor pokker får HP det ikke rettet ?nu må jeg så slås med et andet sprog ...men kan nu svanne dokumenter, ak for hjælpen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-03-09 18:55

Ikke for at drille, men valgte du en dansksproget udgave ? http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareDownloadIndex?softwareitem=sj-13026-3&lc=en&dlc=en&cc=dk&sw_lang=6&product=73488&os=228&lang=en læg mærke til parantesen efter navnet

Kommentar
Fra : strandgyden

Dato : 15-03-09 19:37

undskyld jeg kan ikke lige se det, hvis jeg prøver at hente den, spørg den om den skal overskrive...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-03-09 19:48

Jeg vev ikke noget om den, så jeg ved ikke om det er en du kan have glæde af, det jeg opfattede, var den med Danish til sidst, det kunne tyde på at softwaren er på dansk men bliv ikke skuffet hvis det stadig er engelsk,
Og ja den skal overskrives den du har, eller bedre du kan vælge at slette den gamle først, det er et installations program, når du har installeret så har du ikke mere at bruge den fil til som du hentede, så slet den og hent den nye, hvis du vil forsøge om den som lovet er på dansk, og når du har installeret den, så slet den også det er kun en installations program, selve programmet er installeret og ligger i mappen Programmer under drev C, det gælder i øvrig alle programmer du henter på nettet, når du har installeret, så slet det du hentede det ligger kun og fylder op men gør ingen gavn

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-03-09 20:20

o.v.n. - jeg kommer sådanne programmer over på en cd eller en usb-pen, for hvis alt går ned, og jeg skal starte helt forfra (taler af erfaring) , har jeg alt derpå, hvad jeg skal have ind igen.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-03-09 20:29

Også en mulighed absolut, jeg gemmer adressen hvor jeg har hentet og henter igen, den der bliver gemt er altid en gammel version og måske er der kommet en nyere (måske også bedre )

Kommentar
Fra : strandgyden

Dato : 15-03-09 22:21

Hej o.v.n nu prøvede jeg også den, men ved hurtig gennemgang er det det samme, hjælpefiler er delvis på dansk og engelsk og lidt anderledes end det "gode gamle" og jeg kan ikke lige se at man kan vælge sprog...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-03-09 00:43

Måske forsøger jeg at installere softwaren, bare for at se på muligheder, min HP scanner er af nyere dato, men det bliver ikke de første dage, en ny arbejdsuge truer

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-03-09 14:03

Jeg opdaterer altid alle programmerne efter installering.