/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Er den HD Ready
Fra : Surf
Vist : 1517 gange
25 point
Dato : 09-03-09 10:30

Jeg har et Thomson 275 32 tommer fladskærm

Jeg kan ikke finde manuellen til den

så nu spøger jeg jer ad

Er den HD Ready

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 09-03-09 11:23

Tilsyneladende ikke. http://www.pricerunner.dk/pi/2-1172598/TV/Thomson-32N90NH22N-Produkt-Info
Altså hvis det er den model fra Elgiganten..

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 09-03-09 14:45
Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 09-03-09 14:51

På den side du har angivet står der at den er HD ready.
Så hvis det er det tv, er den også.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-03-09 15:01
Kommentar
Fra : severino

Dato : 09-03-09 15:48

Husk at skelne mellem HD-Ready og Digitaltuner! - Det er to forskellige ting!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-03-09 17:28

Severino:
Du kunne vel ikke beskrive forskellen på de to du nævner, jeg er nemlig forvirret på det punkt.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 09-03-09 19:05

De fleste nye fladskærme, er HD-Ready. D.v.s. at de er klar til at kunne vise billeder i High Defenishen. Mennnnn det kan nødvendigvis ikke modtage TV-programmer i HD, som det sendes over det digitale net. Det kræver nemlig en Digitaltuner i en eller anden form.
Så her må du spørge ind til, om det har digital modtager.

Digitale modtagere, findes i tre versioner (for at gøre forvirringen komplet)
Den du modtager med egen antenne er DVB-T.
Den du modtager med satelit, er DVB-S
Og så er der den som modtages via fælleantenne, og oftest sidder i en boks fra antenneforeningen, hvor der også kan forkomme et programkort, som bestemmer hvilke programmer du har valgt.
Hos STOFA er det Zaptor-boksen.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-03-09 21:32

Tak for det severino, nu forstår jeg.