/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hvilken Pc er go?,
Fra : Hansen4life
Vist : 616 gange
65 point
Dato : 23-02-09 15:27

Heey :D
jeg er en dreng på 14 år som leder efter en gamer Pc. Vil du hjælpe mig?
Den må max koste 6000 kr, men min mutti sir der skal være IT forsikring på den

tak på forhånd :D

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-02-09 15:40

Kig på alle de tilbud der "vælter" ind af døren hver dag....

ALLE pcer er gode - du får hvad du betaler for....

For 6.000 MED forsikring får du dog ikke meget gamerPC...... , men en "spillemaskine" kan sagtens findes.... (dog uden det største "gejl" og grafikkort)

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 23-02-09 15:47

Hvis den ikke skal være bærbar, så er der en her:

http://www.csdm.qc.ca/pec/codes/ps2portable.jpg

(Den kan visk godt bæres med i en kuffert)

JR

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 23-02-09 16:03

Min Kone, det heldige asen, har lige fået en Dell Studio:

http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k0000UBVcS6qy?ProductID=u2vD4QFHGzYAAAEfJ34F1Tcf&CatalogCategoryID=..TD4QFHP2UAAAEOlhA03xiY

Den kører som en drøm, er let at installere på o.s.v -

Der er ikke IT-forsikring på. (som din Mor vil have det)

Men det kan man vel købe ekstra ...

JR
(Som gerne vil have sådan en fyr selv)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-09 16:25

Se hér ..fra et kandu.dk spørgmål forleden:

http://www.kandu.dk/Spg132720.aspx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 23-02-09 16:44

Citat
Annuller spørgsmålet
Fra : Hansen4life

Dato : 23-02-09 11:32

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Hansen4life tror du det er den måde man skal gøre når man vil have hjælp her

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 23-02-09 23:58

Jeg ved ikke hvor meget "gamer" pc man kan få for 6000 kroner, hvis man vil spille de nyeste spil. Hvis det er er tilfældet, skal du helst op og have en core2duo/quad (eller tilsvarende amd cpu) og et grafikkort over gforce 9800gt/radeon 48xx, og det fåes ikke for under 6000 kroner pt.

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 24-02-09 00:09

Måske lidt ala det her ville være tilpas, men hvad man så skal af med for en forsikring ved jeg ikke, men kan det ikke være lige meget, ud har vel ikke tænkt dig at kaste rundt med den!

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=497819&searchArea=&Soegeord=

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 24-02-09 00:19

Damn jeg overså lige molekules link der!!! det er fanme god ydelse til pengene, men jeg ville nu vælge den til 6700kr med en c2d 3ghz. du kan retfærdigøre prisen ved at love at slå plænen resten af året

Kommentar
Fra : Hansen4life

Dato : 24-02-09 07:19

Tak for hjælpen :D
( men det skal nu være en bærbar)
Glemte jeg at skrive :D sorry -.-'

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-02-09 08:38

Tja....

Så kommer dit problem...

BÆRBARE ER IKKE beregnet til spil - selvom de KAN bruges....

Så den samme ydelse kostede lige 50% extra

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-02-09 14:46

Tjek:

Citat
Acer TravelMate 7530G-704G32M
AMD Turion Dual Core RM70 2.0GHz,
4GB DDR2,
320GB HDD,
17" WXGA+,
DVD-RW,
ATI Radeon HD 3470 XT 256MB,
300MBIT WLAN,
Bluetooth,
Cardreader,
Webcam,
Windows Vista Home Premium

http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=2134869&ref=edbpriser

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Hansen4life

Dato : 24-02-09 17:41

Okay, men så tror jeg at jeg om bestemmer mig.. hvis man kan få en Stationær der er bedre end en bærbar til samme pris så er jeg med på den :D
Jeg har lidt kigged på den her;

http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/XONE-H30-1-_(Wupti).html

Hvis der ikk er ram nok i den, så kan jeg bar købe nogle Kingston Ram senere :D
men er den ellers ok nok?

Kommentar
Fra : Hansen4life

Dato : 24-02-09 17:42

Altså, man kan godt køre Counter Strike Source i god kvalitet og surfe på internettet? :D

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 25-02-09 13:40

Der er fint med ram i, men grafikkortet er noget fesent, men det skal da nok køre css flydende uden problemer, og sikket også en god bunke af de nyeste spil. Det piner mig bare at se at du skal smide en tudse ud til den åndede it forsikring, så vidt jeg ved har man da allerede 2 års reklamations ret, så hvis der er en del der brænder af, sender man skidtet ind til reparation, for de ekstra 1000 kroner kunne du virkelig få en maskine der smækker mås.

Kommentar
Fra : Hansen4life

Dato : 25-02-09 15:46

Ved det.. Min storebror tabte noget medicin ting til hans finger ned i tasteturet og der havde han it forsikring på, så efter det sagde hun at jeg SKULLE have det på.. Men omgående det der grafikkort kan jeg måske bar købe en ny senere?, jeg spiller næsten ikk andet end Css, men skal nok snart købe Gary's mode, kan den oss trække det?, ( Ved ikk så meget om computere)

Kommentar
Fra : Hansen4life

Dato : 25-02-09 18:22
Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 25-02-09 18:29

Ja alle computere er da gode.
Sætter du et håndtag i den er den også bærbar.

hawaii7

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 25-02-09 18:43
Accepteret svar
Fra : bruuno117

Modtaget 65 point
Dato : 25-02-09 19:06

Ikke at maskinen du har fundet er dårlig, men du skal væk fra det der gforce 9500 grafik kort! Find en maskine med mindst et gforce9800gt eller et radeon 4850. Men du kan jo også købe maskinen og ønske dig et nyt kort til jul eller fødselsdag, de koster ca 1000kroner begge to. Hvis du venter lidt, kan det måske være at gforce gtx 260 kort kommer ned i en pris der er til at betale. Men jeg ved bare ikke hvad der sker med forsikringen, hvis du begynder at ændre på opsætningen!?

Godkendelse af svar
Fra : Hansen4life

Dato : 26-02-09 08:05

Tak for svaret bruuno117.