/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
acdc
Fra : hellobal1
Vist : 591 gange
50 point
Dato : 20-02-09 13:48

KANDU.. hjælpe med at finde en Ac-dc taske ? det er en skulder takse jeg søger til min dreng som er fan af deres musik.. den skal være sort med rød skrift hvor der så står Ac -dc som det står på en af deres plader ... '
Mon nogle kan hjælpe ? det håber jeg bare sååå meget, drengen har snart fødselsdag, og jeg ved det vil være en god ting at skrive på ønske listen...

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 20-02-09 13:54
Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 60 point
Dato : 20-02-09 14:02

Det ser ud som om den farvekombination ikke findes til skuldertsker.
http://gaffashop.dk/shop/ac-dc-lightning-45075p.html
Rul ned og kig.

Kommentar
Fra : hellobal1

Dato : 20-02-09 14:05

det er præcis det logo der er på den taske, men det skal så bare være en skulder taske, altså kun med èn rem... eller super bud...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-02-09 14:09

Der er også en mulighed her

http://www.kapowgifts.com/acatalog/Merchandise_AC_DC_9.html

lidt nede på siden.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-02-09 14:10
Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-02-09 14:13
Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 20-02-09 19:39

Ved i egentlig hvad AC-DC står for / betyder ?

Selvfølgelig AC = Vekselstrøm og DC = Jævnstrøm.

Men AC-DC er også slang for biseksuel.
Gambrinus

Kommentar
Fra : hellobal1

Dato : 22-02-09 16:31

Jammen tusind tak den den oplysning.. Gamrinus...

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-02-09 10:46

Selv tak !
Jeg viste, at du ville være ovenud glad for at få det at vide.
Derfor ofrede jeg min sparsomme fritid på den uddybende forklaring.
Gambrinus
PS : Jeg går IKKE op i point. Jeg er her bare for at hjælpe.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-02-09 15:01

Fandt du et sted, hvor du kunne købe den taske, som din søn ønskede sig ?

Kommentar
Fra : hellobal1

Dato : 27-02-09 16:09

nej, men nu er ønsket lavet om til at det skal være med "green day " de børn de børn de børn..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-03-09 10:56

Har du så fået købt en Green Day taske til ham?

Kommentar
Fra : hellobal1

Dato : 13-03-09 14:58

nej
kan du hjælpe ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-05-09 21:20

Nu er spørgsmålet ved at være gammel, så du har nok fået købt den ønskede taske, men ellers er der en her

http://www.gaffashop.dk/shop/green-day-army-38991p.html

Godkendelse af svar
Fra : hellobal1

Dato : 13-05-09 08:43

Tak for svaret Eyvind.