/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Creative ZEN Mediaplayer
Fra : Annzophie
Vist : 362 gange
50 point
Dato : 17-02-09 09:20

Hejsa! :)

Jeg sidder her med min ZEN-player og har ikke mere ledig hukommelse på den. Derfor købte jeg et hukommelseskort og satte i den. Men jeg kan virkelig ikke finde ud af, hvordan man lægger filer ind på huk.kortet!

Er der nogen der sidder med lignende afspiller, som ved, hvordan man gør? :)

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 17-02-09 10:22

jeg tilslutter min zen via usb kable og så kan man se creative zen ikon i den den computer. klik på den ikon og sæt ind alle filer i din huk kort. Det er meget nemt men du må husk der er special huk kort fra creative som passer i mp3 afspiller.

Kommentar
Fra : Annzophie

Dato : 17-02-09 11:02

Kan man ikke bruge hvilket som helst hukommelseskort til afspilleren?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-02-09 13:56

Nej det kan du ikke, den understøtter SD Memory Card og den vises med 2 ikoner under Denne computer, en for afspilleren og en for hukommelse kortet. åben hukommelsen og fyld musik på.
Eller lad Windows MediaPayer synkronisere, den finder nemt ud af at der er ekstra hukommelse (eller det burde den gøre, desværre ikke altid)

Kommentar
Fra : Annzophie

Dato : 17-02-09 13:59

Okay :) Men i Denne Computer vises kun ikon for afspilleren! Men jeg prøver lige det med Windows Media Player...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-02-09 14:26

Hvilken memory kort har du til afspilleren ? Du kan sikkert ikke bruge den du har, hvis ikke den kan vises, så kan du heller ikke flytte noget over på den, kan afspilleren se at der er en udvidelse ?