/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
GPS MIO C710 taber forbindelse
Fra : bne
Vist : 552 gange
100 point
Dato : 13-02-09 07:47

Min navigator, MIO C710, er begyndt periodisk at tabe forbindelsen til satelitterne.
Det sker ikke bestemte steder eller på bestemte tidspunkter, og min VDO og mine Garmin GPS'er virker OK.
Nogen der kender problemet ? (og vigtigere : kender en løsning?)

Kommentar
Fra : alka

Dato : 13-02-09 09:10

Min gamle MIO 510 havde det samme problem. Jeg prøvede at slukke helt for den og nulstillede den. Det virkede en gang imellem, men virkede meget tilfældigt, så den blev byttet igen, igen og igen, og så fik jeg pengene tilbage og købte en garmin 650!

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 13-02-09 12:34

De modeler er ligesom Nokia telefoner! Der fejl på hver tredje...ind til forhandleren og få den bytte

Kommentar
Fra : bne

Dato : 13-02-09 13:08

Ro på - den har virket upåklageligt i næsten 3 år.....