/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Playstation 2 Slim Front Power
Fra : frederikshavn
Vist : 423 gange
100 point
Dato : 09-02-09 12:22

Hey
Jeg har en ps2 slim ver.18,og det lille flade kabel( Power Reset Ribbon Cable),det er det lille flade kabel,der går fra power/reset knappen,ned til et stik på print pladen, det er knækket,og jeg mangler sådanne et,for at kunne få liv i den igen, kablet er et 8pins kabel, er der nogen der ved hvor jeg kan skaffe sådanne et ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-02-09 13:04

Det mest logiske sted ville nok være en forhandler

Simpel søgning:

http://konsol-chips.dk/group.asp?group=27