/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Større skærmbillede?
Fra : Fattig
Vist : 1741 gange
100 point
Dato : 07-02-09 15:21

Jeg har fået min gamle bærbare Dell igang, og problemet er nu at skærmbilledet ikke fylder hele skærmen. Hvordan er det nu at det gøres.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-02-09 15:24

Du skal trække i kanten af billedet indtil det fylder hele skærmen. Peg på kanten og sørg for at der er pile, venstreklik og træk.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 07-02-09 15:26

http://www.kandu.dk/spg103132.aspx

Prøv og se denne link

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 110 point
Dato : 07-02-09 15:27

Højreklik et sted på skrivebordet og vælg Egenskaber og på det nye boks du får frem vælger du fanebladet Indstillinger - her kan du stille skærmstørrelsen.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-02-09 15:39

Ser lige du har et andet spørgsmål om en gammel bærbar. Har du fået den indstalleret ? Hvis ikke, skal der først indstalleres styresystem og drivere..................

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-02-09 15:40

Bundkortdriver og eller skærmdriver mangler................

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 07-02-09 15:42

Tak for svaret bentjuul.
Det er jo sådan at det skal gøres, jeg huskede det som at man skulle anvende 2 taster samtidig.
Tak