/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
MANDAG alt er galt
Fra : dr_dem
Vist : 878 gange
50 point
Dato : 02-02-09 19:49

Min guld kæde knækker, min for bremse knække, mit internet virker ikke om morgenden
dr.dem

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 60 point
Dato : 02-02-09 19:57

Velkommen i klubben .

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-02-09 20:00

Memstruerer du osse

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 02-02-09 20:01

mandage skulle forbydes

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-02-09 20:07

Citat
mandage skulle forbydes

Hvorfor de kan også være gode

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-02-09 20:12

min mandag er til rotterne

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-02-09 20:16

Citat
rotterne

Går jo på gaden

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 02-02-09 20:29

Hurra det er mandag - det blæser en dejlig frisk vind fra Syd/øst, så det er ikke engang tåget - sneen ligger som et smukt tyndt hvidt lag, så min have er lige så fin som naboens - AnneMette er i fjernsynet og det er Kyndelmisse - SKØNT

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-02-09 20:33

AnneMette Går også hvor Granner01 bor Såååå

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 02-02-09 20:36

sålænge det Går, så står det da ikke helt stille - vel ???

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 02-02-09 21:04

Jeg synes det værste ved den her mandag er at høre og se på TV hvor totalt sindsyge nogle unge mænd kan opføre sig, når de mishandler et marsvin. Først gennevæder de dyret med benzin og sætter ild til, her står de og skaldgriner. Herefter afliver de dyret med en golfkølle...

Ikke nok med det...nææh, så ser vi også at gæs plukkes levende, mener det var i Rumænien...hvad sker der lige?
Jeg har en frygtelig kvalme

Så er småproblemer noget der falmer en del...ikke sandt?

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-02-09 21:19

Citat
Jeg synes det værste ved den her mandag er at høre og se på TV hvor totalt sindsyge nogle unge mænd kan opføre sig, når de mishandler et marsvin. Først gennevæder de dyret med benzin og sætter ild til, her står de og skaldgriner. Herefter afliver de dyret med en golfkølle...

Har dudrukket noget der skulle ha været spist??????

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 02-02-09 21:19

Der har du så evig ret mangorossa - det var nu i Ungarn med de gæs, men det værste er squ da at danskerne glade køber dynerne og puderne af dyne-Larsen - som (måske) intetanende har fået dem lavet i Taiwan eller var det i Bjerringbro ???
De der idiotiske knægte med marsvinet, de skulle bare have deres livs røvfuld - kyndelmisse eller ej.
ang. dette se denne tråd:
http://www.kandu.dk/spg131980.aspx

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-02-09 21:21

Et mellelmrum mangler

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 02-02-09 21:27

dr_dem???? Hvad mener du?

Jeg drak...en cola og spiste min aftensmad, hvor jeg DRAK vand til *GG*

Nej efter nærmere eftertanke, tror jeg ikke det er tilfældet........

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 02-02-09 21:28

Bennymanden, ja så vidt jeg kan forstå var JYSK intetanende om de forhold..
Ok, det var i Ungarn.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 02-02-09 21:34

Hvad ville du sige ...

Citat
ja så vidt jeg kan forstå var JYSK intetanende om de forhold..

hvis det var din pudebutik ???

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-02-09 21:41

Jammen så tillykke mangorossa
Jeg har en frygtelig kvalme

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-02-09 21:43

Jammen så tillykke mangorossa med ...........
Citat
Jeg har en frygtelig kvalme

Sådan skulle den være.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-02-09 21:50

Og så lige:
Jeg fik en Dirch passer DVD fra min kones ugeblad.
Og fik lyden til at virke på min ubuntu pendrive.
Havde den ære at køre mit barnebarn ud til stockcarbanen (køreteknisk anlæg).
Hjemmebag til eftermiddagstheen
solen har skinnet
snart 4½ år uden røg
........................................den mandag er da meget god.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 02-02-09 22:13

Ja Eyvind, det må man sige...det lyder som en dejlig dag.
Og ja jeg er også rygefri..dejligt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-02-09 22:39

Der er da intet galt med mandage hverken denne mandag eller mandage i øvrig, udover det er for dyrt at besøge butikker med elektroniske dimser på hylderne.
Jeg har fået min Ubuntu trådløs på nettet, og har ikke set andet til marsvin end tippet her: http://www.kandu.dk/tip19155.aspx øhh det er vist hamstere, men kræene ligner hinanden, hvad er det for rygter i har hørt ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-02-09 22:44

OpenOffice 3 er udkommet og kan hentes til ubuntu og windows. Herlig mandag.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 02-02-09 22:52

Det er vist desværre ikke rygter o.v.n. du kan læse om det her:
http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-20176497.html
afskyeligt svineri vil jeg kalde det ......

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 02-02-09 22:59

Citat
Jeg fik en Dirch passer DVD fra min kones ugeblad.

osse mig Eyvind

Citat
Hjemmebag til eftermiddagstheen

Citat
solen har skinnet - meget på Eyvind

jo jo - dejlig, dejlig mandag - nu er den snart ovre

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-02-09 23:24

Føj for den lede, sandheden er værre end fantasien jeg kunne i bilde mig selv ind at nogen kunne finde på sådan noget, hvis ikke jeg så beviset

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-02-09 10:07

Citat
Føj for den lede, sandheden er værre end fantasien

o.v.n.
Jeg kan så trøste dig med at politiet ved hvem det er .
De mener at få fat i dem meget snart.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-02-09 10:59

Ja, hvad sker der mon inde i hovedet på sådan nogle mennesker? Det kunne jeg egentlig godt lide at vide!!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-02-09 11:10

@mangorossa.
Det er det der er problemet
Der sker ikke en levende fis for der er ikke noget mellem ørene på dem.
Der er jo ikke engang to brikker der kan forstyrre hinanden

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-02-09 11:13

piaskov

Fik du fjernet fluebenet .... huskede du at trykke på SEND

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-02-09 11:16

Citat
Fik du fjernet fluebenet .... huskede du at trykke på SEND

Jaaaaa og der var mail

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 03-02-09 11:20

Jeg knoklede r...... ud af bukserne (10 timer) - røg 40 cigaretter. Så den uintelligente statsministerfrue i selskab med 2 bøsser i TV. Fortsatte med de selvfede politibetjente i lufthavnen, mens det stormede en ½ orkan udenfor - fyrede godt op i brændeovnen.
Drak 2 flasker hvidvin - fik hovedpine - gik i seng.
Herlig inspirerende og bekræftende mandag - ikk'?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-02-09 11:22

Citat
Herlig inspirerende og bekræftende mandag - ikk'?

Snup en Treo brokke .

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 03-02-09 11:30

Citat
Snup en Treo brokke

Nix - ingen kemikalier her.
Man er vel lidt af en masochist

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-02-09 11:56

En fluebenstest

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-02-09 12:40

Citat
En fluebenstest

Det hjalp sq

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-02-09 14:22

En fluebenstest

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 03-02-09 15:46

Jeg havde godt hørt det - og det ER rigtig nok

Citat
Man behøver ikke være tosset for at være her - men det hjælper godt nok en hel del

det er helt sikkert

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 03-02-09 15:53

Det kan da ikke komme som en overraskelse for dig, lille bennymand.

Du har været kandussemand i 5 år

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 03-02-09 15:55

ps. Og som sagt - "Man behøver ikke være tosset osv"

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-02-09 21:32

brokke, du mener da ikke at statsministerfruen er uintelligent??

Pia, jeg er bange for at der ér noget mellem ørene på de knægte, der er bare kortslutning, grundet alt de lort de intager af forskellige kemikalier....og det er jeg sgu rigtig godt bange for at der er mange unge mennesker der vokser op med, vi får en fucked up generation af vanvittige rablende gale mennesker, hvis ikke der sker et eller andet snart.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 03-02-09 23:15

mangorossa - der er desværre masser af tilfælde, og det rundt omkring over det hele, som peger af retning af at du har fuldstændig ret

Citat
vi får en fucked up generation af vanvittige rablende gale mennesker, hvis ikke der sker et eller andet snart.

der er slet ingen grænser for hvad disse kemikalieindtagende unge synes er "sjovt" hvad der er "sejt" og hvordan man kan gøre sig bemærket i gruppen, og det hele skal helst optages på video, sådan at man igen og igen har mulighed for at blive det "syge" midtpunkt ......
........ og tænk så hvis en eller anden autoritet blander sig, så går det squ helt amok - i deres rus tror mange at alting kan ordnes med en kølle eller en gang "bly" - det er squ blevet meget, meget værre end i det vilde vesten for 200 år siden ....... og dr_dem så er det squ lige meget om det er MANDAG

Godkendelse af svar
Fra : dr_dem

Dato : 04-02-09 20:37

Tak for svaret piaskov.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-02-09 21:14

Tak for point