/ Forside/ Interesser / Dyr / Andre dyr / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 552
Hjælp! hjemmeside/underskrift
Fra : snerose
Vist : 582 gange
150 point
Dato : 02-02-09 19:13

Nu har jeg (undskyld ordvalget) fandme fået nok!!!!

I går hørte vi, at gæs blev plukket levende for at fylde vores dejlige dyner. I dag hører vi, at det er blevet på "mode" at pine dyr, optage den frygtelige seance, for derefter at sende det rundt via mobilen!

Hvad sker der - helt ærligt!!!!! Dét skal simpelthen stoppes - menneskers kynisme og koldblodighed overfor dyr er sgu blevet for meget!

Hvem kan hjælpe mig med at oprette en hjemmeside til underskriftindsamling? Vi må have hårde straffe for den slags uterlighed. Dyr er altså små uskyldige væsner, og hvorfor skal de pines og plages?!

Tusind tusind tak!!! -til den der vil hjælpe mig.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-02-09 19:14

Hjælper ikke en disse med underskrifter
du spilder en regnskov på det.

Red vores regnskove og lad vær med det pjat.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-02-09 19:15

Drengene skal ha et lag gammeldags tæsk, det hjælper.

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 02-02-09 19:16

Ja, hvis man ser sådan på det, sker der jo aldrig en skid! - heller ikke med dine regnskove!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-02-09 19:17

Jo da knægtene får tæsk

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 02-02-09 19:17

Skriv læsebreve, meld dig ind i dyrenes beskyttelse m.m det hjælper ikke underskrifter på nettet.

Men lav den bare så kan jeg få under skrevet noget mere som Anders And, Lars Larsen og alle de andre som jeg har skrevet under på ca. 2000000 netunderskrifter med.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 02-02-09 19:19

Her er for resten lidt links hvis du vil føle dig lidt hævet over os andre. Men husk Anders A har skrevet under.

http://www.grosserguiden.dk/underskriftindsamling/underskriftindsamling.html

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 02-02-09 19:20

Noget skal der jo gøres... hvis man bare sætter sig ned og siger, at det ikke er muligt, ja, så er der jo heller ingen der lytter!

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 02-02-09 19:21

Dårlige kommentarer frabedes, tak!

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 02-02-09 19:22

Her http://www.dyrevaernet.dk/ Velkommen i klubben.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 02-02-09 19:26

Øv vil da ikke give dårlig råd.

http://www.skrivunder.dk/ <-- Her kan du oprette en underskriftindsamling, jeg er sikkert på at det lige er det der mangler, hvis bare andre havde fået den idee noget før.

Accepteret svar
Fra : Smokei

Modtaget 160 point
Dato : 02-02-09 19:27

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1119676.ece

Den med gæssene kører nok som den skal. Se linket

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-02-09 19:50

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-02-09 19:51

typisk kællinger de vræler og skriger,
det gør bare ingen forskel.

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 02-02-09 19:53

Ej, undskyld, hvis jeg har været lidt "spids", men sådan noget ligger mig altså meget på sinde. Hvem skal dog hjælpe dyrene, hvis ikke du og jeg kan? De er sgu helt alene og aner ikke hvorfor deres ene liv skal være smerte- og pinefuldt. Det er bare det jeg mener - hej

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 02-02-09 19:55

Fis ud, hvis du ikke kan være seriøs! Ellers må jeg jo lukke den, ellers seriøse opfordring.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-02-09 20:00

hej hej
men hvorfor skrive en masse lorteunderskrifter

når sagens kerne er uvorne knægte der trænger til et par på skrinet.

En østeuropæer blev opdaget under tyveri i en butik. Politiet blev tilkaldt,
men inden de kom fik tyven sådan en lusing at han trillede hen ad gulvet.
Vrælende i højen sky fortakte han politiet at de slog ham.
"Det har du squ godt af" var politiets kommentar.
Den historie er fra det virkelige liv, underskriftindsamling var ikke nødvendig her.

Sådan skal det gøres, det er min holdning.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-02-09 20:00

Forbyd telefoner med kameralinse...... og YouTube, godt nok er sidstnævnte hurtig til at fjerne den slags ting, men skaden er sket da scenerne bliver downloaded tusinder af gange på et øjeblik.

Apropos må telefoner i Saudi Arabien kun være telefoner, de kan have ret i at alt det andet driver folk i fordærv.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 02-02-09 20:08

Hej snerose.
Hvis ikke du allerede er medlem på "Facebook" så kan du jo oprette en profil ligesom 3/4 af alle danskere har gjort.
http://www.facebook.com/home.php?ref=home#/home.php?ref=logo
her er der jo f.eks. mulighed for at oprette en "Gruppe" hvor man støtter din sag ved at melde sig ind - der blev f.eks. oprettet en gruppe mod knive i det offentlige rum for nogen tid siden imens det rigtigt var oppe med at folk gik på diskotek og lignende steder bevæbnet med knive, denne gruppe hedder "Folk der går med kniv er idioter" - denne gruppe fik i løbet af kort tid over 100.000 medlemmer og blev flere gange omtalt bl.a. i TV-avisen.
Det er en måde at gøre opmærksom på din holdning og samtidig give ligesindede mulighed for at ytre sig. Facebook er jo snart hele Danmarks "hjemmeside" hvor alt muligt mellem himmel og jord bliver diskuteret og udstillet til offentlig beskuelse.
Bare et forslag.
hilsen
Bennymanden (som iøvrigt også synes det er synd for dyrene)

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 02-02-09 20:09

Det er jo ikke rigtig det, det handler om! Det handler om uopdragne og utilpassede unge mennesker (eller hvad de nu er - det ville være synd for dyrene at kalde dem "dyr") som keder sig og som ingen empati har overhovedet! Og det skal der sgu da gøres noget ved!

Der er jo mange andre eksempelr på utilpassede dumme unger. Ved ik hvor gamle I er, men jeg er fra 64 og og da jeg var ung (he he) var der altså ikke nær så meget grov kriminalitet og unge der var "uden for pædagogisk rækkevidde" , som jo er blevet en mode-sætning.

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 02-02-09 20:11

til bennymanden, Jeg bryder mig ikke om det der Facebook. Jeg gider ikke at blive fundet af nogen, som jeg ikke er interesseret i at møde igen...

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 02-02-09 20:13

Undskyld snerose Hvis du alligevel bare er en sur "Anonymitet" som er utilfreds med de unge mennesker anno 2009 - så kan jeg ikke hjælpe dig.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-02-09 20:37

Det er da oplagt at bruge facebook, helt enig bennymanden.

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 02-02-09 21:07

Ok. men jeg er altså ikke lige typen til Facebook. Selv mine børn er derinde, og jeg vil altså godt have noget for mig selv. Det er ikke for at være sippet - sådan har jeg det bare.

Men tak for de gode råd.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-02-09 21:16

Så spørg dine børn om hvordan det fungerer - for det bærer præg af at du ikke ved hvordan det fungerer. Eller få dine børn til at oprette gruppen der f.eks. kunne hedde
Citat
STOP - menneskers kynisme og koldblodighed overfor dyr

Godkendelse af svar
Fra : snerose

Dato : 02-02-09 21:19

Tak for svaret Smokei -det var det mest fornuftige jeg fik. Alt det andet ævl havde jo intet med sagen at gøre. Jeg ville ikke lægge op til debat, men ville bare have hjælp til en hjemmeside. Dét fik jeg så ikke. Men det var et godt og brugbart link. Fortsat god aften!

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 02-02-09 21:21

Selvtak og i lige måde.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 02-02-09 21:29

Tja - hvis du "bare" vil lave en hjemmeside snerose, så er det jo det du skal spørge om

hvis du vil have medhold eller samle modstand mod at unge kyniske idioter mishandler dyr, så har du fået opskriften - og endelig til sidst: hvis du bare er sur og "gammeldags" så er det måske netop på denne "esse" de nye unge smedes med deres kynisme og tomme latter mod autoritet .....

Citat
Ok. men jeg er altså ikke lige typen til Facebook. Selv mine børn er derinde, og jeg vil altså godt have noget for mig selv. Det er ikke for at være sippet - sådan har jeg det bare.

Jeg kan da fortælle dig at både Kronprinsen, Anders Fog Rasmussen diverse nyhedsoplæsere fra TV og iøvrigt masser af andre ganske fornuftige danskere har deres daglige gang på Facebook, men hvis du føler dig for god, eller din person trådt for nær - så ønskes du rigtig god fornøjelse med din private hjemmeside

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-02-09 21:46

Citat
Alt det andet ævl havde jo intet med sagen at gøre.
viser at du ikke har forstået hvilken mulighed du havde med facebook.

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 02-02-09 22:00

Bennymand: Lad mig slå én ting fast: Jeg føler mig ikke for god til at være på Facebook - jeg er bare af den mening, at jeg ikke har hverken behov eller lyst til at deltage i det show - og det vil jeg sgu ha lov til! Jeg er hverken gammeldags eller sur på verden, men jeg har da, ligesom andre, behov for at få luft nogle gange - især når det er noget der rør mine inderste følelser.

Jeg kan virkelig ikke tage mig af, at diverse "kendte" har deres profil på Facebook. Jeg vil da langt hellere have venner "Naturel" og ikke på en computerskærm.

Og hvis du tror, at jeg er en skaber af disse "esse", som diu beskriver, tager du totalt fejl!
Jeg har sgu nogle ordentlige børn, der alle har passet sine ting, har fast arbejde og "føler" med andre -også kaldet empati. De har opnået det, de har, fordi de har haft tryghed og kærlighed og ikke mindst masser af grænser!

Så kom igen,du...

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 02-02-09 22:39

Citat
Så kom igen,du...

godt ord igen snerose - det var ikke personlig kritik (du er jo anonym) jeg kender hverken dig eller dine børn, men tvivler ikke på dit ord.
Du virker som en person med sine meningers mod .....

Nu spurgte du jo om en mulighed for at få afløb for dine frustrationer over dagens nyhedsstrøm, og jeg forslog den jeg synes lå lige for - personligt har jeg tilmeldt mig flere grupper på Facebook som understøtter mit livssyn, og på den måde bidraget til den offentlige debat.
Dette er jo især muligt netop fordi Facebook er så populært og har dagligt besøg af rigtig mange, børn og voksne.

Personligt færdes jeg ikke på Facebook for at få "venner" - jeg har vist 4 eller 5 - men netop for at føle pulsen i tiden og deltage i debatten - som bentjuul var inde på, så tror jeg ikke du har sat dig ind i hvad dette forum er for noget, men blot valgt at dette er for børn og ikke noget for dig - måske har du lyttet mindre til dine børn end de har lyttet til dig

Nå, men det kan jo være du fik lidt afløb i denne tråd, og det ganske anonymt .......

Jeg er bare mig og står gerne ved det jeg siger - her som alle andre steder.

forsat god uge 6
hilsen
Bennymanden

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 02-02-09 23:54

Du syndes simpelthen et link til ekstrabladet er et bedre svar end mit link til
skrivunder.dk hvor du direkte i løbet af 5 min. kan oprette en underskriftindsamling, hvilken var hvad du direkte spurte om.