/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
USB - hvilken er USB 2
Fra : Eyvind
Vist : 503 gange
50 point
Dato : 22-01-09 11:13

Her på min oversigt i enhedshåndtering er der to stk. USB 2 men da jeg har 4 styk USB i alt, ville jeg gerne vide hvilken der er 2 og ikke 2
http://peecee.dk/upload/view/150888

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 22-01-09 11:19

Extended er usb 2.0

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-01-09 11:23

Jeg kan tydeligt se de 2 stk. USB 2 i enhedshåndtering..................men hvilken af de fire er det på min bærbare Zepto comp.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-01-09 11:31

Jeg tror ALLE 4 er USB 2.0

Grunden til du får dem vist på den måde er sikkert at de er tilsluttet 2 og 2 således er der reelt kun er 2 men med 4 udgange/indgange som en slags hub

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-01-09 11:32

Men ellers kan du da bare prøve at måle om hastigheden er den samme på alle 4 (ved en simpel filoverførsel af en stor fil til et USB stik)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-01-09 11:39

Refi - ting skal ikke være simpelt................. men mådke jeg skulle lave sådan en simpel test.

Det er fordi jeg fast har sådan en nanomus siddende i en af portene. Og det er jo dumt hvis den skulle sidde på en af de andre porte.

Accepteret svar
Fra : peet49

Modtaget 60 point
Dato : 22-01-09 11:46

Alle porte på din bærbare kører 2.0

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 22-01-09 11:52

Tak for svaret peet49.
Så kan jeg se naboen i øjnene igen - for det er der på hans nye bærbare.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-01-09 11:52

Citat
Refi - ting skal ikke være simpelt.................

Nej - en del KANDUbrugere ELSKER at gøre det mere kompliceret end det i virkeligheden er

Men den var nu IKKE møntet på dig

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 22-01-09 12:02

Selv tak - Alle nyere pcèr uanset stationær/laptop kører minimum usb 2.0