/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
HDMI til PS3
Fra : Flemming_Clausen
Vist : 611 gange
96 point
Dato : 29-12-08 14:31

Jeg kan ikke min PS3 til at vise fuld skærm - eller rettere den beskærer billedet når jeg kører HDMI. Min skærm er et SONY BRAVIA 40W4000.

Håber at der er nogen der kan hjælpe...

Accepteret svar
Fra : scootergrisen

Modtaget 96 point
Dato : 29-12-08 17:11

Kan det være fordi din skærm overscanner sådan at noget i højre og venstre side ikke bliver vist. Altså at ascept ratioen er sat forkert. måske 4:3 istedet for 16:9.

Prøv og gå ind i dit tv's menu og skift indstillinger.

Der nogen videoer på youtube hvor folk har sort skærm når de starter et spil.
Prøv og slukke tv'et og tænd og skift til HDMI indgangen på tvet.

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 29-12-08 17:11

Har du værret inde i skærmindstillinger under indstillinger?

Godkendelse af svar
Fra : Flemming_Clausen

Dato : 29-12-08 19:40

Tak for svaret scootergrisen.