/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Korte kabler
Fra : bjarnebr
Vist : 659 gange
200 point
Dato : 23-12-08 00:00

Jeg har et USB forlængerledning med ca. 25 cm ledning mellem stikkene, og søger et kabel i samme længde eller kortere, med almindelig USB i den ene ende og mini USB (ca. 6-7 mm bred) i den anden ende, og så skal det helst være sort.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 23-12-08 05:52

Lidt mere specifikt, hvad skal det bruges til ??

Jeg har selv to USB-kabler, hhv til kamera og mobiltelefon, og der er altså forskel på de små stik selv om også de er 7-8 mm brede.

Du kan nok heller ikke selv bestemme længden, de originale kabler til ovennævnte svinger mellem 20-50 cm.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-12-08 09:14

se på sandbergs side

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 23-12-08 12:12

Findes kun som Standard USB A-B kabler, men brug en adapter -> http://www.avxperten.dk/adaptere/usb-adaptere/usb-2.0-adapter-(a-hun-til-mini-a-4p-han).asp

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 23-12-08 12:33

Jeg skal bruge det til en usb hub, men det er det samme stik der sidder i mit nikon digitalkamera og i nogle nokia telefoner.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-12-08 13:05
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-12-08 13:07
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-12-08 13:09
Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 23-12-08 13:51

Hej Manse9933
Det er det jeg søge3r men som jeg skrev første gang må kablet max være 25cm. langt
Bjarnebr

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-12-08 01:10

Fabrikanterne går ud fra at man har en stationær computer og derved afstand til bordet, derfor nøjes de nok med at lave lange kabler.
Et 25 cm kabel er heller ikke hensigtsmæssigt hvis det skal bruges til mobiltelefon, selv hvis det skal tilsluttes en bærbar skal man have hovedet ned.

Men det er enkelt at vinde kablet sammen i den ene ende, eller også skal Du være kreativ med en loddekolbe.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 25-12-08 02:04

Citat
Jeg skal bruge det til en usb hub, men det er det samme stik der sidder i mit nikon digitalkamera og i nogle nokia telefoner, men kablet må max være 25cm. langt.

Annuller spørgsmålet
Fra : bjarnebr

Dato : 01-01-09 10:21

Jeg har efter en uge desværre ikke modtaget et svar jeg kunne buge, og annullerer derfor dette spørgsmål