/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
billede og lyd bærbar til tv
Fra : vieira
Vist : 685 gange
65 point
Dato : 18-12-08 14:22

her er et billede af min com med specifikationer, er der nogen der kan hjælpe mig.

http://www.notebookreview.com/default.asp?newsID=3091

Jeg vil gerne kunne se hentede ting fra min bærbare pc på mit fladskærmstv ´som er med specifiknioner på nedenstående side.

http://www.twenga.co.uk/prices-32-PF-5321-PHILIPS-LCD-TV-161 20-0

Jeg har hørt man kan bruge et vga-scart stik og så et stik til at over føre lyd men ved ikke hvad jeg skal købe håber der er nogen der kan/vil hjælpe

Kommentar
Fra : transor

Dato : 18-12-08 14:57

Dine link duer ikke

Det første er til en stribe forskellige laptops.

Det andet er til en ikke eksisterende side.

Skriv hellere hvad modellerne hedder.

Kommentar
Fra : vieira

Dato : 18-12-08 15:10

Philips 32PF5321 - 32" LCD TV

og

Acer Aspire 5102 WLMi

Kommentar
Fra : transor

Dato : 18-12-08 21:48

for dit fjernsyn har jeg fundet følgende
Connector Type: 1 x SCART (AV in/out / RGB) ( 21 PIN SCART ) - rear ¦ 1 x SCART (AV in/out / S-Video) ( 21 PIN SCART ) - rear ¦ 1 x audio line-in ( mini-phone stereo 3.5 mm ) - rear ¦ 1 x DVI-HDCP ( 24 PIN Digital DVI ) - rear ¦ 1 x headphones ( mini-phone stereo 3.5 mm ) - side ¦ 1 x composite video input ( RCA phono ) - side ¦ 1 x audio line-in ( RCA phono x 2 ) - side ¦ 1 x S-Video input ( 4 PIN mini-DIN ) - side

Din computer har jeg ikke kunnet finde tilsvarende oplysninger om. Den er tilsyneladende ikke på danske Acers hjemmeside. Tror den er for gammel, eller er en parallelimport.
Det RGB som fjernsynet kan tror jeg ganske bestemt ikke omfatter den opløsning og billedfrekvens , som computeren giver.

Hvis din computer har video out, hvad mange værbare har er det formentlig via et lille rund bøsning med s-video også kaldet svhs. Det kan dit fjernsyn vise.
Men vent dig nu ikke for meget af tekst eller stilbilleder. Det er derimod rimeligt til film.

Kommentar
Fra : vieira

Dato : 19-12-08 08:03

hej igen

mine computer oplysninger kan læses på søg google

Acer Aspire 5102 spec, så dukker den op