/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
O.V.N.
Fra : granner01
Vist : 540 gange
300 point
Dato : 04-12-08 13:46

Her er lidt point så du kan stille spørgsmål igen.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-12-08 14:22

God humor eller ??????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-12-08 14:34

nej en bruger der ikke var helt med ang point såmænd - synd du nåede at skrive så det ikke kunne annulleres uden at tabe de kostbare point

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-12-08 14:36

Ja det var synd der blev svaret...

Jeg havde advaret granner01 i et andet spørgsmål - men det var åbenbart for sent....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-12-08 16:16

Jeg kom til at trykke på annuler, det var ikke hensigten, men jeg kunne jo ikke fortryde.

Jeg fandt også ud af at man ikke kan give andre point de kan bruge til spørgsmål.

Så undskyld jeg dummede mig.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-12-08 16:34

Det skal du da ikke undskylde - det er da dine EGNE point

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-12-08 16:42

Citat
Så undskyld jeg dummede mig.

Hej granner.

Jammen jeg havde set det ...og det er altså kun en joke fra min side

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-12-08 16:47

Citat
Jeg kom til at trykke på annuler, det var ikke hensigten, men jeg kunne jo ikke fortryde.
???????

hvor om alting er bliver o.v.n nok glad alligevel - engang i nat

ps - kvinder dummer sig ikke - de gør jo bare som mændene har lært dem (nogen af dem)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-12-08 16:49

lige et spørgsmål - granner01 - det billede du har inde i din profil er det hjemmelavet ???

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-12-08 17:04

Nej det er et foto af en reklame i TV fra Anumal Planet.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-12-08 18:32

aha - ok - men flot er den

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-12-08 21:03

Gasser du Granner, eller ved du ikke hvordan pointsystemet virker??

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-12-08 22:32

Klumme
Jeg har aldrig læst om pointsystemet før i dag. Så jeg gasser ikke. Jeg har bare stillet spørgsmål og svaret på spørgsmål. Hvor svært kan det være. Jeg går ikke op i point, kun hvis jeg mangler til at stille spørgsmål.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-12-08 23:00

Du kan da ikke sige, at du ikke går op i point lool for så ville du vel ikke forære o.v.n dem........ men ski u være med det....Jeg er i hvert tilfælde beviseligt 200 % ligeglad med dem.

Når jeg skrev sådan, var det egentlig kun fordi, at o.v.n aldrig får de point du så generøst tilbyder ham i den forstand, at han kan bruge dem til stille spørgsmål med. De vil indgå i blærerøvstallet som kommer på tavlen, og hvis han er heldig, kan han vinde en 500 mand, som man sikkert aldrig får. http://www.kandu.dk/PointRules.aspx ellers var der såmænd ikke noget..... Hygge

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-12-08 23:04

Ahhh du vidste det jo godt LOOOL. Så er det afsløret, at jeg ikke læste hele tråden

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-12-08 23:09

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-12-08 23:54

Jeg troede at jeg kunne give O.v.n. nogle point, for han skrev at han ikke havde flere. Og det er da synd for ham.
Da jeg så fortalte kæresten at jeg havde givet point væk, så sagde han at det var omsonst for det fik han ikke flere brugerpoint af.
Og så var det jeg jeg ikke anede hvad jeg så skulle gøre og i min forvirring kom til at trykke på annuller.
Og det må så være at jeg er blevet ramt al lettere monental senilitet.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-12-08 01:25

Tag det roligt Granner...vi er meget værre....det ses bare ikke

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-12-08 02:30

Point beholdningen er nu øget med 20 fuldfede spørgepoint, nu da jeg loggede på efter at være kommet fra arbejde TAK for den søde tanke men pointene kan som Klumme siger, kun bruges til at øge beholdningen på blærerøvs kontoen meeeen et om par dage, så er jeg på banen igen, så jeg kan spørge videre
Jeg håber du har mange point, hver gang der skrives et indlæg i dit spørgsmål, så koster det 50 point fra din beholdning når du klikker på Accepter

NEJ nej og atter NEJ, jeg drillede det passer ikke, for nu er det mig som gasser det koster ikke mere end de 300 du har sat på højkant

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-12-08 02:33

Jeg håber ikke du blev af mine drillerier

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-12-08 13:05

Jeg synes det er 300 point værd at blive klogere.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 300 point
Dato : 05-12-08 13:07

Ok du ser glad ud, så du kunne tage spøgen God weekend

Godkendelse af svar
Fra : granner01

Dato : 05-12-08 17:56

Tak for svaret o.v.n..