/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Digitale Logitech® io™2-pen
Fra : Assist4dogs
Vist : 439 gange
30 point
Dato : 29-11-08 11:03

Er der nogen har inde der har prøvet denne Digitale Logitech® io™2-pen??

Jeg kunne godt tænke mig en, men er meget usikker på om den virker så godt som producenten skriver.

Anita

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-11-08 11:23

Tegnepenne er jo ikke noget nyt - det har eksisteret i mange år....

Det bliver selvfølgelig bedre og bedre som alt andet elektronik...

Men hvad skal du bruge det til ????

Kommentar
Fra : Assist4dogs

Dato : 29-11-08 16:44

Jeg skriver en del notater når jeg er ude ved kunder, og det kunne være smart hvis jeg kunne bruge denne pen og ligge det jeg har skrevet ind på computeren når jeg kommer hjem.

Derud over vil det være en nem måde at få mine tegnede figuere ind på computeren.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-11-08 17:01

Det vil jo hurtigt blive en halvdyr fornøjelse....

Husk pennen skal bruge specialpapir...

Kommentar
Fra : Assist4dogs

Dato : 29-11-08 17:25

Ja det ved jeg... men jeg synes nu ikke at det er så dyrt... 3 blokke A4 med 128 sider til 43 kr.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-11-08 17:54

Det lyder billigt - sikker på det er 3 blokke....

Kommentar
Fra : Assist4dogs

Dato : 30-11-08 10:43

jep

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-11-08 10:47

Jamen mener du at du har brug for den er det bare at gå til den...

Jeg syntes ikke det er pengene værd i dette tilfælde...

Annuller spørgsmålet
Fra : Assist4dogs

Dato : 12-02-09 21:11

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål