/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Trådløst Webcam -det billigste
Fra : PeterPeter
Vist : 641 gange
100 point
Dato : 26-11-08 14:52

Hej Alle
Jeg skal købe et webcam, som kan stilles i huset og sende billeder på nettet !!

Var det dårlig forklaring ?? - Jeg mener, et webcam, som er koblet på det trådløse netværk !! - og så kan man logge ind fra en browser og se billedet...

Men pengene er små, så: Hvilket et, er det billigste på markedet pt. ??

Jeg syntes der er meget forskelligt på markedet og jeg har svært ved at overskue det !!! Skal dog ikke have noget fancy alarm udstyr, men mere skaffe mig et kamera, for at prøve.....
(Derfor skal det være billigt...)

Nogen der har nogle rigtig gode tip ??

På forhånd tak for hjælpen....

/Peter

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 26-11-08 15:01

Peter :: Nordsjælland :: Født 1968 :: Gør Det Selv Wannabee
--------------------------------------------------------------------------------
Statistik

--------------------------------------------------------------------------------
Spørgsmål
- Ubesvarede 5
- Besvarede 21
- Annullerede 10
- Slettede 0
Ialt 36

- find selv ud af det...

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 26-11-08 17:49

Hej Peterpeter
Sjovt, jeg kom lige på den samme tanke i dag.

Det jeg tror sto.... forsøger at fortælle dig er at det er bedre at vælge en besvarrelse som godkendt, for så kommer den med i oversigten og alle kan se de svar du har fået og selv få idere, så vælg den besvarelse der fik dig på rette vej og godkend den. (en underlig måde at sige det på syntes jeg

Så jeg er med på en lytter og hvis du ingen svar får opretter jeg et spørgsmål for jeg tror ikke der er nogle der er sure på mig

Hilsen Kim

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 26-11-08 17:51

Sto...... jeg er født i 65 så jeg ville gerne vide hvad du ville kalde mig.

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 26-11-08 19:33

Hej K_M_S
Tak for dit svar
Skal vi ikke bare smile til hinanden ? - Jeg er HELT med på hvad du mener
Tsk Tsk Tsk

Hvis han så bare havde sat sig ind i mine spørgsmål, kunne det jo være han forstod hvorfor ikke alle var lukket.... Men Men - Jeg accepterer en bunke spørgsmål, så vi ikke skal høre på mere bau....

Fortsat god dag - alle sammen

/Peter

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-11-08 19:36

Citat
Sto...... jeg er født i 65 så jeg ville gerne vide hvad du ville kalde mig.

Gu ved hvad det skal betyde.

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=419127&searchArea=&Soegeord=wireless

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 50 point
Dato : 26-11-08 19:37

her er der en hel flok i mange forskellige priser

Sort=Price&Gallery=&Page=1&ID=47&Parent=20&Lastdays=&Soegeord=wireless&Producent=0&Line=&Model=&Accessory=&AccessoryTo=&Review=&Max=&Rating=0&Type=&Value=&Bundle=&chkSoegSaetning=&searchArea=&CompareList=&Sorted109=&Sorted639=&Equal201=&True25550=&True25558=&True25557=&Trueval8863=62082&Sorted110=&Direction109=2&Direction198=2&Sorted198=&Direction639=2&Direction640=2&Sorted640=&Direction110=2&True8863=&True1916=&True6143=&Trueval6143=42110&Trueval1916=28202&True2297=&Trueval2297=30932&Trueval25550=96158&Trueval25558=96174&Trueval25557=96170

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 26-11-08 19:42

Statistik

--------------------------------------------------------------------------------
Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 24
- Annullerede 11
- Slettede 0
Ialt 36
Kommentarer
- Ikke godkendte 51
- Godkendte 0
- Slettede 0

Ialt 51
Tips
- Ubedømt 0
- Bedømte 0
- Slettede 0

Ialt 0

--------------------------------------------------------------------------------
OK ?? - Eller .....
Ved ikke lige, hvad jeg mere skal !!
/Peter

Godkendelse af svar
Fra : PeterPeter

Dato : 16-12-08 10:40

Tak for svaret Fijala.