/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Sikke da en flink ung dreng...
Fra : 3773
Vist : 717 gange
100 point
Dato : 19-11-08 12:01

....og hans kæreste.

http://ekstrabladet.dk/112/article1086396.ece

Desværre er det nok konsekvensløst når de på et tidspunkt får i kraven af ham!

Kommentar
Fra : alka

Dato : 19-11-08 12:36

JA

Accepteret svar
Fra : pve

Modtaget 110 point
Dato : 19-11-08 12:38

Tvivler på at der bliver sat reelle resourcer ind på at fange ham og hvis de gør, ja så har du nok ret i, at der højest kommer en løftet pegefinger. Det er på sådanne tidspunkter at man ikke kan bebrejde folk at de øver lidt selvtægt.

Personligt ved jeg ikke hvad jeg havde gjort hvis det havde været mit barn.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 19-11-08 12:40

Hvad med at oprette en profil på Ekstra Bladet, og så kommentere artiklerne der, istedet for at hive alt hvad der ligger på nettet ind på Kandu?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-11-08 12:45

hmmm du har ret PVE, et problem! Det kan give nogle slemme optøjer, hvis nogen får fat i kraven på sådan en snothvalp og giver ham den omgang klø han havde fortjent.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-11-08 12:45

-> kortoververden. Ingen har tvunget dig til at deltage.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-11-08 12:47

Hvis min tøs havde set bag på den der knallert, havde det været ret kraftige konsekvenser, med indragelse af en række goder! Eventuelt suppleret med en art "samfundstjeneste".

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-11-08 12:59

Citat
Hvad med at oprette en profil på Ekstra Bladet, og så kommentere artiklerne der, istedet for at hive alt hvad der ligger på nettet ind på Kandu?

3773 - er du ikke åben for gode idéer???

Hanne

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 19-11-08 13:12

Phuuu.... ha....

Godt faderen ikke fik fat i kraven på ham.
Så havde han fået et par år i skykken for uprovokeret vold.

Og godt knægten ikke var større.
Så var den sagesløse knallertkører væltet og havde krævet en kæmpe erstatning.

Der var de godt nok heldige. Hva' ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 19-11-08 13:13

SkyKKen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-11-08 13:16

Gambrinus

øhh hva' er skykken?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-11-08 13:36

->kortoververden http://kandu.dk/Spg118391.aspx det var da sært! Har du selv en profil hos eb du bruger????

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-11-08 13:37

iøvrigt på uhøfligste facon annulleret

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-11-08 13:43

Citat
! Har du selv en profil hos eb du bruger????

Ja Ja

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-11-08 13:47

Citat
Knallertkøreren beskrives som 15-16 år, indvandrer, almindelig af bygning med kort sort hår med voks.

Ja endnu en grund til at komme af med det rakkerpak

Kommentar
Fra : pve

Dato : 19-11-08 13:54

Citat
Godt faderen ikke fik fat i kraven på ham.
Så havde han fået et par år i skykken for uprovokeret vold.
- det sørgelige er at du sandsynligvis har ret

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-11-08 17:14

Forbryderne har kronede dage i DK

De bliver beskyttet meget mere end deres ofre

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 19-11-08 18:21

Lad mig gætte... det var en perker der sparkede den 4årige i hovedet.

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 19-11-08 21:41

Afstumpethed !!
Det er jo så hvad jeg mener om det, men jeg var jo også elsket af mine forældre og havde en god og tryg barndom.
Men hvilken baggrund har den "perker" formodentlig forældre af krig og vold.
Det vil ta generationer, måske aldrig vil det blive bedre.
Men hvilken polittiker havde så travlt med at få imorteret så mange indvandre. ?
Det var også hende der fik ødelagt et internatioalt seriøst forsknings project på Risø.

Højris

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 21-11-08 14:57

Tak for svaret pve.