/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
force 530
Fra : pylle12
Vist : 580 gange
200 point
Dato : 15-11-08 08:19

Uret er 1 time forsinket er der nogen der kender noget til det
har lige prøvet at nulstille og starte op igen
det er stadig 1 time bagud

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-11-08 08:19

force 530 ? ? ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-11-08 08:20

Citat
Ubesvarede 1
- Besvarede 11
- Annullerede 12
- Slettede 0
Ialt 24

Kommentar
Fra : pylle12

Dato : 15-11-08 09:00

Force 530 T med harddisk

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 15-11-08 11:09

Det er en DVB-T modtager.
Muligvis har den time noget med sommertid/vintertid at gøre.

Jeg skulle lige til at skrive: Prøv manualen
Men da der ikke er nogen dansk med kan den findes her:
http://www.brugermanualer.dk/force/530T/5-series_user_manual_dk.pdf

Download og gem den.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-11-08 12:21

Sådan gør du:

Du kan indstille din modtager til forskellige tidszoner, for at være sikker på at klokken vises korrekt.
Fra hovedmenuen vælges: Indstil -> System -> Ur. Frenhæv tidszone og tryk OK, du kan nu vælge den tidszone som passer til det område du befinder dig i.
Sommertid skal normale være sat til "automatisk". Når du har gjort dine valg, afsluttes ved at vælge "Anvend" efterfulgt af OK.

Annuller spørgsmålet
Fra : pylle12

Dato : 15-11-08 12:37

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål