/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
printe afspilningslister???
Fra : mangodanser
Vist : 347 gange
200 point
Dato : 20-03-03 20:07

Jeg vil gerne lave en udskrift over mine mp3 filer. Er der en nem måde at gøre det på??? (har prøvet at kopiere det ind i word dokument, men da det er 3500 filer, er det er umuligt).
Findes der evt et program????

Med venlig hilsen Jens

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 210 point
Dato : 20-03-03 20:21

Jeps.....Den tidligere udgave af winamp mener jeg bestemt kunne lave en html-liste...men jeg kan ikke få den nye til det....

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 20-03-03 20:25

Her: http://download.com.com/3000-2141-10154428.html?tag=lst-0-5
"MTL -> Music to List. This Tool helps you to generate an HTML-Page with your Mp3s on it. Momentary you can choose between 3 kinds of Pages."

Og så er den gratis

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 20-03-03 20:57

ellers kan du som uffe siger hente winamp 2.xx den kan klare din opgave !

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-03-03 16:20

Du kan hente denne lille 'tingest' på http://tucows.cybercity.dk/mmedia/preview/300447.html

DioneSS Playlist Editor 2.0

Date: February 1st, 2003 License: Freeware
Size: 1.4MB Rating:

Information:
This is a multi-function M3U playlist and ID3 tag editor. The program allows items to be ordered, renamed, sorted, previewed and searched. Playlists can be merged and imported, and HTML and TXT files of your playlist items can be generated.
Playlists can be saved with relative paths, and bad playlists can be fixed. This version supports ID3v2 with multiple MP3 images and comments. You can create MP3 CD-ROM wizards that include MP3 CD-ROM browsing software, playlist auto-creation and full support for WinAmp bookmark editing.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 28-03-03 23:37

Har du fået det løst
Dit spørgsmål står stadig åben = kald på hjælp

Godkendelse af svar
Fra : mangodanser

Dato : 30-03-03 17:35

Tak for svaret Uffe29 KANON!!!!!!!!!!!!!!!1