/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
iP telefoni
Fra : Nul7
Vist : 605 gange
100 point
Dato : 10-11-08 20:33

Lige en forespørgsel.

Er der nogen der kender noget til " everlove " Ip telefoni?
Er det stabilt?

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 10-11-08 20:57

Kender ikke everlov Bruger selv JaJah som jeg er glad for har brugt den cirka 3til 4 år Men du skal have din PC tent for at kunne bruge Telefonen Les mere her http://www.jajah.com/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-11-08 20:58

Hvorfor betale for IP telefoni - brug skype....

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 10-11-08 21:04

Refi

Det kommer jo helt an på ens behov.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 10-11-08 21:06

Ja refi jeg tror at de fleste som har en Pc bruger også Skyp men det er ikke alle som har en Pc og JaJah og Everlov bruger du din almindelige fastnet telefon

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 10-11-08 21:08

Jeg har kørt med Redspot i 4-5 år.
Nul problemer.
Scandinavien, Storbritanien, Tyskland m.m. 89 kr./mdr.
www.redspot.dk
Gambrinus

Kommentar
Fra : severino

Dato : 10-11-08 21:17

Skype er kun gratis, når du føre samtale med en anden Skype bruger.
Hvis du vil ringe til fastnet telefoner koster det lidt, og er billigt verdenen rundt.
Ringer du til mobile telefoner, så stiger taksten noget mere.
Men stadig er de langt billigere end almindelig telefoni over landegrænser.

Hent Skype og brug det, evt som et alternativ.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-11-08 21:21

Citat
Vi sælger dog ikke selve internet-tilslutningen, som du derfor må købe andetsteds.

Citat
men det er ikke alle som har en Pc og JaJah og Everlov bruger du din almindelige fastnet telefon

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-11-08 21:23

Det er nok de færreste der har internettilslutning uden at have PC

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-11-08 21:29

Desuden forlanger everlove en e-mailadresse......

Det er nok også de færreste der har det UDEN komputer...

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 10-11-08 21:46

Hej, er "Everlove" godt?

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 10-11-08 22:07

Nei refi det ved alle at der skal en Pc til for at bruge everlov ,men den du ringer til behøver ikke at have Pc og everlov

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-11-08 22:15

Det gælder da også for skype

Everlove er sikkert ike ringere eller bedre end andre....

Det er jo din netforbindelse der i sidste ende bestemmer...

Det eneste everlove gør er jo at lægge server til....

Kommentar
Fra : severino

Dato : 10-11-08 23:00

Nej refi det gælder ikke for skype, for man kan få skype telefoner der tilsluttes direkte til f.eks. routerens LAN, og der findes også en WIFI til WLAN.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 11-11-08 09:26

Ja "severino" - men det er vel ikke det der er tale om her

Om "everlove" er godt eller skidt er et spørgsmål om BRUGERENS forbindelse....

Selskabet er jo bare administrator af en allerede eksisterende forbindelse - nøjagtig som de små mobilselskaber....

Alle selskaber fører sig frem på nogle "knaldtilbud" der SKULLE gøre det samlede billede billigere - det er bare ikke altid tilfældet da den enkeltes forbrug/behov er MEGET forskelligt - igen nøjagtigt som med mobiltelefoni...

Derfor vil du generelt også være bedst dækket ind hos de selskaber der er mest verdensomspændende - og dermed gratis i "deres" net ligesom du mobilmæssigt vil være bedst dækket hos de selskaber med det bedste mastenet...

Der kommer i øjeblikket nye selskaber på telemarkedet næsten hver dag - det er rene administrative selskaber der ikke selv trækker endsige bestrider EEN eneste ledning - de er ALLE afhængige af de store netudbydere..

Så du ender ofte med - ikke om det er de billigste - men om de yder den service man har behov for - og helst GRATIS

Forskellen på de gode og de dårlige viser sig først NÅR problemet er opstået - de har sjældent problemer med at sende regninger

Godkendelse af svar
Fra : Nul7

Dato : 12-11-08 12:54

Tak for svaret refi.