/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
hp scanner 3500
Fra : strandgyden
Vist : 424 gange
100 point
Dato : 09-11-08 18:14

er der nogen som kender den, jeg kan bare ikke få programmet til at virke... Jeg har prøvet at geninstallere, trukket stikket ud o.s.v hvad kan jeg gøre ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-11-08 18:44

Alt for få oplysninger til at klarlægge fejlen....

Er din driver opdateret ?
Hvilket styresystem ?

Citat
hvad kan jeg gøre

Købe en ny vil helt sikkert løse problemet - men det er vel ikke det du vil

Så kom lige med oplysninger....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-11-08 19:36

Afinstaller hp programmet.
Kør ccleaner
deaktiver antivirus og firewall
installer hp program
aktiver antivirus og firewall

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 09-11-08 20:11

Hej
Jeg har sådan en scanner.
Min fungerede ikke med den skive, der i sin tid blev leveret med scanneren. Du kan hente en ny driver på
http://h20180.www2.hp.com/apps/Nav?h_pagetype=s-001&h_lang=da&h_cc=dk&h_product=73487&h_client=S-A-R302-1&h_page=hpcom&lang=da&cc=dk

(Jeg kan desværre ikke lave short-links så sørg for at du har hele linket med, evt. find selv siden på
www.hp.dk

Men jeg bruger den nu ved at vælge:Start/programmer/tilbehør Guiden Scanner og Kamera

Spørg bare igen også i en PM
Hilsen Ingelein

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-11-08 22:55

Jeg havde også problemer med driveren på cd'en til min HP Scanjet 3500.

Hentede så opdateret driver på HP's hjemmeside:

www.hp.dk

Hanne

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 10-11-08 03:09
Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 10-11-08 11:20

Hej og tak til Manse9933 - points se under nye indlæg
Kortlink til scannerdriveren er altså:

kortlink.dk/hp/5ycn

Linket skal kopieres ind i browseradressen hvis jeg har forstået det rigtig? Det virker sørme!

Ingelein

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 10-11-08 12:08

Du højre klikker bare på resultatet og>kopier genvej
http://kortlink.dk/hp/5yd3

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 10-11-08 12:10
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 10-11-08 12:11
Kommentar
Fra : strandgyden

Dato : 10-11-08 22:05

Tak til jer alle, men intet virker "rigtigt"

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 100 point
Dato : 10-11-08 22:11

Hvad er dit styre system?
Hvad for fejl får du?
Forklarl så præcist som muligt hvad der sker.
En lille historie
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 10-11-08 22:14

Har du gået igennem problem løsning siden
http://kortlink.dk/hp/5yf9

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 10-11-08 22:18

Er det denne skanner HP Scanjet 3500c altså med c i enden af versionen.

http://kortlink.dk/hp/5yfa

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 10-11-08 22:24

Du kan også prøve
Automatically check to see if you have the latest software and drivers
først inde på siden,auto tjek af drivere.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 10-11-08 22:35

Hej
Når du har hentet driveren, hiver du USB stikket til scanneren ud, og sætter det ind igen efter et kort øjeblik. Så burde scanneren selv lede efter driveren på din pc.
Hvad mener du med at intet virker rigtigt?
Hvis din scanner er af ældre dato - hvilket min også er, kan du prøve at pille den fra hinanden. På min scanner sad den bjælke, der kører ned og scanner fast. Du skal være forsigtig og selvfølgelig have hele skidtet koblet fra. På min scanner var bjælken kørt for langt tilbage. Efter at det var fikset med et lille puf, har den kørt upåklageligt i over et år nu. Find lige ud af, om scanneren overhovedet tænder, men bare ikke scanner, fordi der er noget galt med mekanikken.
Hilsen Ingelein

Godkendelse af svar
Fra : strandgyden

Dato : 10-11-08 22:50

Tak for svaret Manse9933.Styresystemet er xp og jeg har opdateret driver, slået virusprogram fra og alt det klassiske, jeg har fået en scanner der ikke mere er på dansk og helt andre funktioner og genvejne virker ikke..

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 10-11-08 23:03

Virker det eller?

Har du afinstalleret alle gamle drivere og software før
du har installeret nyt?
Muligvis kørt et regcleaner program?
Jeg kan se inde på driver siden at der er flere fejl rettelser og opdateringer til det product.
Manse9933