/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Fra pc til pc
Fra : Miksi76
Vist : 605 gange
100 point
Dato : 08-11-08 13:20

Jeg har en stationær pc med en masse musik på, det vil jeg gerne ha over på min bærebar. Hvordan gør jeg det? Bruger Windows media player.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-11-08 13:32

Kopier set over på en USB-stick og ind fra den.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Miksi76

Dato : 08-11-08 13:39

Kan jeg bruge et USB kabel

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-11-08 13:43

Du kan bruge mange ting....

Men hvorfor gøre det mere besværligt....

Bare gør som Palle skriver - over på en USBpind med skidtet - og ind i den anden komputer.....

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 08-11-08 13:45

Hvis du har hjemmenetværk, så er det den nemmeste løsning, ellers vil jeg også foreslå at bruge usb hukommelses stik, de kan købes til rimelige penge og stor størrelse, så du kan kopiere store mængder ad gangen, eller sæt harddisken i en ekstern harddisk boks og tilslut den til den bærbare, så kan du flytte eller kopiere det hele på en gang

Kommentar
Fra : Miksi76

Dato : 08-11-08 13:45

Jeg har ikke en USBpind

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-11-08 13:48

Citat
Jeg har ikke en USBpind

Du er bagud

2 komputere og ingen USBpind - Skynd dig i el-giganten - de har aldrig været billigere.....

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-11-08 13:50

Citat
Du er bagud

Det har jeg sq da heller ikke ???
Er jeg så også bagud ???

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-11-08 13:53

Citat
Er jeg så også bagud ???
ikke mere piaskov har du ikke lige købt en

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-11-08 13:59

Citat
Er jeg så også bagud

I kan følges ad - det giver måske rabat

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-11-08 14:02

Citat
ikke mere piaskov

Jeg ællllsker også diiiig
Nej jeg har jo ikke nået det endnu og det var til datteren jeg ville købe
Men jeg kan jo udlade af dette jeg hellere må købe 2 stk.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 08-11-08 15:35

Jeg har SYV stk...

Er jeg så ikke foran nr. 1, der ellers er heeeeeeeeeelt foran?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-11-08 16:16

Usb pind øhh hvad er det _OD

Hvis du har to pc er de vel begge på nettet, enten via en switch eller en router. Så skal du jo bare lige dele din mappe med musik og lave et lille hjemme og kontor netværk så har du adgang til det fra begge pcer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-11-08 16:21

Citat
Usb pind øhh hvad er det

Det er en pind beregnet til at sætte i et USB-stik, hvorefter man kan gemme data på det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-11-08 16:23

Citat
Er lidt af en nørd, der elsker at skille alt ad.

De kan IKKE skilles ad så dee efter samling er brugbare - bare lige til orientering

Kommentar
Fra : HexensX

Dato : 09-11-08 12:17

Apropos en Usb pind, jeg har lige købt, for samme årag, en 4 Gb memorystick, gennem inkclub.com, for 79 kr. Samtidigt får man 25 gratis fotopapirer, og det er ikke det eneste jeg har købt gennem dem, og har altid været MEGET tilfreds med deres service, deres hurtige forsendelse og deres meget rimelige priser. Om ikke andet, så check deres web-site, inkclub.com.
MVH, Tina

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 09-11-08 12:31

USB Pind er smart hvis det er noget du skal ha med dig, da den er meget lille.
Til hjemme brug og evt. sikkerhedkopi (backup) vil jeg anbefale en USB hardisk de er også ret billige hvis man ikke går efter de største størrelser.
Men er det noget du gør tit vil jeg anbefale et USB link kabel, med dette følger der et program med som startes på begge maskiner og så kan man vil programmet kopier filer mellem maskinerne. Det smarte med denne forbindelse i forhånd til Netværk er det er hurtigere og en firewall kan ikke drille med opsætning

ALDI har tit både Link kabel og USB hardisk til en billig pris.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-11-08 13:22

Nu var det jo mest ment som en spøg for jeg har da adskillige liggende, med plads til større og mindre MB/GB. Men ok -OD

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-11-08 14:50

Citat
Nu var det jo mest ment som en spøg

Vi spøger skam gerne....

Godkendelse af svar
Fra : Miksi76

Dato : 05-12-08 19:58

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-12-08 20:05

Selv tak, hvordan fik du flyttet musikken ?