/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvordan svarer mn under nyhede
Fra : simon-ms
Vist : 503 gange
50 point
Dato : 08-11-08 11:16

Hej, hvordan svarer man under nyheder sektionen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-11-08 11:19

Det kan du ikke, den er ude af funktion og har været det i snart 3 år.

Ved ikke hvorfor kandu ikke sletter den

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-11-08 11:21

Hvor....

Kandu har ingen brugbar nyhedssektion.....

Der er i det hele taget INGEN nyheder på Kandu....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-11-08 11:40

Men her burde kandu jo slette det i "Kom godt igang"

http://www.kandu.dk/faq.aspx#13

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-11-08 11:43

Der er MANGE TING - Kandu BURDE

Det sker bare ikke

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-11-08 11:43

Og her er et tilfældigt eksempel

http://www.kandu.dk/unet670913.aspx

Der er ikke muligt at deltage.

Kommentar
Fra : simon-ms

Dato : 08-11-08 12:11

Det jeg mener er hvis man tager et mene, fx biler, så nederst på siden står der nyheder(usenet) og der stiller folk spørsmål og nogle skriver kommentarer, jeg kan bare ikke finde ud af skrive kommentarer.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-11-08 12:21

Usenet fungerer ikke længeresammen med Kandu....

Det er gamle nyheder

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-11-08 12:26

Du kan ganske vist se dem (levn fra tidligere) men du kan ikke gøre noget via Kandu....

Du kan læse om usenet her

http://www.usenet.dk/

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-11-08 12:28

Som jeg startede med at skrive, så kan du ikke via kandu kommenterer i usenet.

Kommentar
Fra : simon-ms

Dato : 08-11-08 17:57

refi Jeg synes nu ikke det er gamle nyheder, i jagtdelen er der en fra 2-11 2008 der er kommenteret både den 2. og 3., så jeg kan ikke helt forstå i siger man ikke kan det længere.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-11-08 17:59

Jeg siger IKKE det er gamle nyheder....

Jeg siger det er gamle nyheder at man ikke kan noget via Kandu...

GLEM usenet overhovedet eksisterer på Kandu....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-11-08 18:01

Du må via et andet forum der bruger usenet....

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 25 point
Dato : 04-02-09 19:42

simon-ms

Du har fået svar på, at du ikke kan bruge usenet på kandu ... det har ikke fungeret i flere år.

Men du kan tilmelde dig usenet her

http://www.usenet.dk/

08.02.09 annullerer kandu dette spørgsmål, du har mistet de 50 point, som du har brugt på dette spørgsmål og kandu vil trække 5 point mere fra din konto.

Accepterer du et af svarene, så får du 5 point retur.

Godkendelse af svar
Fra : simon-ms

Dato : 04-02-09 20:29

Tak for svaret ans.
Grunden til at jeg ikke har accepteret svaret er at jeg ikke tror på at usenet ikke kan bruges da jeg har set at der skrevet nyt flere ange i den sidste tid, både i knallert og jagt sektoren, så det kan altså bruges endnu, ellers kan jeg ikke regne ud hvordan folk ellers kan skrive i det?