/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Multibox A2B
Fra : panserkran
Vist : 782 gange
100 point
Dato : 05-11-08 10:53

Jeg har for 1 år siden investeret i en Multibox A2B Electronics og den virker også fint men nu søger jeg en vejledning på hvordan det kan lade sig gøre at se flere kanaler end de 3 som var i starten ( DR1,DR2,TV2) Jeg ved nemlig DR update også er blevet digital men for at kunne se den skal jeg op på loftet og skifte på selve boksen og det syntes jeg ikke kan passe, da jeg derved undlader en af de andre kanaler. Der må være en måde at kunne stille på boksen så man kan skifte mellem alle kanalerne på sit tv ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-11-08 11:51

Da boksen maksimalt kan køre med 3 kanaler har du ikke rigtig andre muligheder

Citat
3 x DVB-T TERRESTRIELL MOTTAGARE

Accepteret svar
Fra : lham

Modtaget 100 point
Dato : 05-11-08 12:17

Har også sådan en dims-
Efter visse inkøringsproblemer -svensk model - kører den fint-jeg er bange for der ikke er andre muligheder end køb af en extra A2B box ( så får du 3 kanaler mere ) osv og så koble op som vist i brugsvilledningen. Et svagt håb : opgradere software på nettet. Større håb : de eller andre producenter får prisen sat ned-eller lavet en box der klarer "alle" jordbaserede digitale kanaler- ( og også alle de sattelitbaserede osv osv
Så er der jo lige det om boxen som vi nu har overhovedet virker når der skiftes til mepeg 4 i nærmeste fremtid-hvis ikke er det sgu "sur sok ", men har forhåbentlig stadig DR1 DR2 og TV2

Godkendelse af svar
Fra : panserkran

Dato : 05-11-08 15:43

Tak for svaret lham. Det må jeg jo så leve med