/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Optisk mus
Fra : ivanovic1
Vist : 593 gange
20 point
Dato : 20-03-03 10:37

Min optiske mus driller rigtig meget den går ikke altid i samme retning som jeg vil have men den er ikke 100% umulig at styre hvad kan jeg gøre så den bliver perfekt har installeret Logitech softwaren som jeg fik med musen.

Hilsen Ivanovic

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 20-03-03 10:49

hej ivanovic,

prøv og gå ind på logitech's side og opdatere driveren til musen... hvis det f.eks. er winXP sku' det hjælpe idet der er lidt problemer mht. til XP og de medfølgende drivers.

mvh.

Strarup

Accepteret svar
Fra : User

Modtaget 20 point
Dato : 20-03-03 15:13

Hej

Er du sikker på at dit underlag til musen er optimalt? Jeg har i hvert fald prøvet nogle overflader der ikke egner sig til optiske mus. Jeg har selv sådan en.
Prøv at teste den på forskellige overflader. Min fungerer glimrende på en papirblok.

Man kan også få musemåtter specielt egnede til optiske mus. Du kan evt. kigge på studiedata.dk.

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 12-08-03 09:43

Tak for svaret User.