/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Tv tuner
Fra : TLT
Vist : 501 gange
300 point
Dato : 30-10-08 16:31

HEj jeg har en ældre pc til at stå med et tvtuner-kort til mit tv. Men jeg kan ikke få det til at vise noget programmet jeg brugte hed wizemediacontrol, men der er sket en fejl i det, så det kan ikke starte mere og jeg her selvfølgelig smidt cden væk. Kortet er et wize media 1000. Er der nogle der kender et program der kan vise inputet fra mit tvkort. Det er vigtig for jeg har ingen tvtuner i den skærm jeg bruger, og det er lidt træl ikke at kunne se tv.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-10-08 16:42

Jeg bruger Dscaler, måske du kan bruge det
http://deinterlace.sourceforge.net/downloads.htm

mvh klaudi

Kommentar
Fra : TLT

Dato : 30-10-08 16:51

Kan jeg desværre ikke få til at virke. Tror ikke den kan sammen med kortet

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-10-08 16:54

Ok, bare ærgeligt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-10-08 16:54

Problemet er ikke om programmet virker sammen med kortet...

Problemet er at der mangler drivere til kortet - der kom cden ind i billedet....

Find producenten af kortet og hent drivere derfra - eller lad os høre HVEM producenten er og HVAD kortet hedder....

Kommentar
Fra : TLT

Dato : 30-10-08 18:53

Driveren er installeret og der står det hedder wize media 1000. Det står i enhedshåndtering

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-10-08 19:02

Citat
HEj jeg har en ældre pc til at stå med et tvtuner-kort til mit tv

Hvor gammel er den PC

Det kort eksisterer ikke....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-10-08 19:07

Citat
WIZE is an AM radio station in Springfield

Kommentar
Fra : TLT

Dato : 30-10-08 19:18

den er ca 4 år. jeg arbejder som system-administrator, så ved godt hvad jeg snakker om. det er bare max nedern jeg ikke kan få det til at virke. jeg har driveren og den er installeret mangler bare et program der virker sammen med kortet.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-10-08 19:35

Hva' så med dette:
http://www.team-mediaportal.com/

mvh klaudi

Kommentar
Fra : TLT

Dato : 30-10-08 20:34

Den har jeg også prøvet

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-10-08 20:38

Kommentar
Fra : Rasmuzzen

Dato : 31-10-08 08:56

jeg har forskellige TVTuner-kort liggende ( analog ) hvis du er intereseret

Kommentar
Fra : TLT

Dato : 31-10-08 09:35

Det går nok hvis jeg skal ud og betale vil jge have mig et nyt!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-10-08 10:10

Citat
jeg har driveren og den er installeret mangler bare et program der virker sammen med kortet.

Rent teknisk burde det jo virke sammen med ALLE programmer - der er ingen kort der er software"begrænset"....

Hvis kortet er registreret i enhedshåndtering virker det i alle programmer....

Så der må være noget andet galt...

Kommentar
Fra : TLT

Dato : 31-10-08 10:36

Ja men hvad

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-10-08 11:02

Defekt kort....
Forkert driver (til dit styresystem)

Men det er jo UMULIGT at komme videre uden at vide HVAD det er for et kort samt DIT styresystem...

Det navn du nævner eksisterer IKKE...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-10-08 12:57

Tjah! Kan heller ikke rigtigt finde noget om wize. Du kan da prøve ChrisTV lite og se om det dur. http://www.chris-tv.com/download.html

Kommentar
Fra : Klaudi