/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
XP home srevice pak 2
Fra : TEAS
Vist : 642 gange
200 point
Dato : 22-10-08 19:14

Min veninde kan ikke tage service pak.2 ned men kun service pak.1
på windows update kommer den ikke frem selv om den canner pcen.
Vi ved ikke om det betyder noget eller hvor mange service pakker der er.
mvh
Teas

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-10-08 19:26
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-10-08 19:28

Servicepack 1 skal være indstalleret før du kommer til servicepack 2. Der er også en servicepack 3.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-10-08 20:46

Nix, servicepack 1 er indbygget i toeren, det andet bliver noget rod.

Hent den her som en fil og prøv at installere.
http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-10-08 21:06

Citat
Nix, servicepack 1 er indbygget i toeren, det andet bliver noget rod.

Der er MANGE ting i 2eren der SLET IKKE KAN installeres uden 1eren....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-10-08 08:05

både sp2 og sp3 kan fåes på cd fra microsoft - det er en løsning for mange

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-10-08 08:26

Citat
på windows update kommer den ikke frem selv om den canner pcen

det bør den faktisk gøre - prøv at scanne med brugerdefineret i stedet for hurtig

Kommentar
Fra : zith

Dato : 23-10-08 08:49

Eller gå ind på microsoft.com og søg på service pack og vælge sprog og download den så der.

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 23-10-08 08:54

Denne adresse kan også bruges til at dowload af pakken.
Mener det er den samme jeg har brugt, tag dig ikke af overskriften,
det har virket fint på min XP maskine, du skal som omtalt have SP 1 på maskinen

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=049C9DBE-3B8E-4F30-8245-9E368D3CDB5A

Her er en mere, skulle være den til privat brug.

http://vistaguide.dk/?WindowsXPServicePack2/Opdateringer/Programmer/718

Håber det virker

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 200 point
Dato : 23-10-08 09:56

http://support.microsoft.com/kb/943144/da

hvis din veninde følger denne guide burde det hjælpe

Kommentar
Fra : dior

Dato : 23-10-08 13:13

Min 3'er blev ikke installeret sammen med den øvrige opdatering.
Jeg fik den besked,at jeg skulle gøre det manuelt..
Så prøv det.
Det virkede hos mig

Godkendelse af svar
Fra : TEAS

Dato : 24-10-08 08:43

Tak for svaret miritdk.
Nu virker opdateringen fra Microsoft og det er en god
vejledning du anbefalede.
jeg siger tak til alle der har svaret på mit spørgsmål.
Forsat god dag
mvh
Teas

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-10-08 01:36

velbekomme