/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
2 år tilbage i tiden
Fra : vil.du
Vist : 640 gange
100 point
Dato : 21-10-08 00:39

Hej.

Hvad sker der mon her, for mig?

Når jeg, uden at være logget ind, kigger på kandu.dk, er alt som det skal være, dato, årstal - alt!
MEN - når jeg så logger ind me mit brugernavn og password - ja så er jeg pludselig tilbage i 2006??

Hvis jeg går ind på min egen profil, fra den gang, ja så står det hele der, nøjagtig som jeg skrev det den gang.

ALT er to år gammelt??

Jeg ved ikke om dette spørgsmål vil komme frem i 'seneste indlæg' eller om det forsvinder i en tidsmaskine, for at dukke op om nogle år?

GYYYS - hjælp, hvad sker der dog?

Jeg har været spændt på om der skulle dukke tråde op med dette spørgsmål men jeg har ikke set nogle? Jamen dte kan da ikke kun være her hos mig? Det er da en eller anden gammelm backup på kandu's server - er det ikke?
Uhhh.....det' mystisk (for mig i hvert fald).
Cookies o.l. er selvfølgelig slettet, der er genstartet osv. og jeg er stadig tilbage i 2006 - altså kun når jeg er logget ind.

Herunder har jeg kopieret lidt af 'seneste indlæg' som de ser ud på min skærm *suk*.

Jeg vender først tilbage tirsdag, jeg vil finde køjen nu.

På forhånd tak for hjælpen/forklaringen

Natnat fra Dorthe.

Dato Pnt Spørgsmål Gruppe

1 28-01-06 90 lær dans fra en hjemmeside (3) Fritid

2 28-01-06 100 Hvordan skriver man brøker (5) Uddannelse

3 27-01-06 50 Pix Receiser (2) Multimedie & design

4 24-01-06 100 Ændre navn og mail adresse. (4) Internet

5 24-01-06 50 Blokeret person dukker op på 1 (10) Internet

6 23-01-06 100 WindowsMediaPlayercodex probl (7) Multimedie & design

7 22-01-06 168 Margurit-smykke fra Flemming L (3) Andre interesser

8 22-01-06 200 2 ip adressertil 2 huse? (9) Netværk

9 19-01-06 10 Kaspersky vs. Norton (5) Teknologi

10 19-01-06 300 Zitech media Center Pentium M (4) Hardware

11 16-01-06 100 PDA m. mobil. (7) Teknologi

12 15-01-06 125 er det muligt... (89) Interesser

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-10-08 00:50

det problem har jeg ikke hørt om tidligere.....og hvis man går ind på din profil under "involverede"...kommer der da også de tråde du har deltaget i for nylig.....

http://www.kandu.dk/userhistall.aspx?uid=221636&mode=0

Men måske den også der viser en forældet update hos dig

Har du forresten prøvet at klikke "opdater" når du er logget ind

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-10-08 09:22

http://www.kandu.dk/Spg120470.aspx#1365184

Du skal redigere i din profil.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 21-10-08 10:41

Citat
det problem har jeg ikke hørt om tidligere

Så har du ikke fulgt godt nok med

Som ans skriver:

Ind i din profil
Faneblad Abonnementer
Sær "v" i kolonnen "TopX"

Men du må selv have fjernet det....
Det er der som standard....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-10-08 10:43

Derfor sker fejlen også kun når du logger ind - så er det jo DIN brugerprofil hvor DU har rettet i

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 21-10-08 12:15

Hej igen.

Jeg fik en mail fra kandu om at der var svar i mit eget spørgsmål - klikkede på linket i mailen og var spændt på om jeg nu rykkede tilbage i tiden eller fik lov at blive i 2008.

Via dette link, kom jeg herind og befandt mig i 2008.
Jeg fatter NADA!
MEN - det ER muligt at det var krydser hér og dér som manglede - jeg HAR haft det hele 'slået fra' fordi vi har været væk i tre uger. MEN - hvordan pokker der så er blevet sat hak efterfølgende - ja dét må stå tilbage som mystik mellem himmel og jord, jeg har intet gjort siden vi kom hjem og jeg var inde og sætte div. hak igen, vi har været hjemme et godt stykke tid nu - måske skulle den blot have lidt tid på 'opvågningsstuen'
Nej - jeg aner det ikke og hovedsagen er osse at tingene er i orden nu

Nu har jeg prøvet at logge ud og ind flere gange og tilsyneladende er tingene faldet i hak.

Jeg lukker spørgsmålet som besvaret - skulle problemet opstå igen, opretter jeg et nyt.

Points må tilfalde refi. Jeg læste den tråd som der refereres til - hvor 'Thomas' havde det samme problem som jeg (med tidsmasiknens gøren og laden ). Din løsning af hans problem og din efterfølgende måde at beskrive denne løsning på, er, efter min mening, så rigtig og 'kandu'sk at det næsten ikke kan gøres bedre!

Derfor - tak for svaret refi.

Mvh. Dorthe

Godkendelse af svar
Fra : vil.du

Dato : 21-10-08 12:18

Gentagelser fremmer forståelsen - derfor..

Tak for svaret refi

Du får 5 stjerner fordi du, i den omtalte tråd, efter min mening, gik længere end spørgeren kunne forlange/forvente, i din indsats for at løse hans problem. Du mailede privat med spørgeren og fik dermed løst problemet. Efterfølgende satte du, efter aftale med 'Thomas', løsningen ind i tråden, så andre kan drage nytte af den!

Rigtig flot og kandu'sk

Mvh. Dorthe

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-10-08 12:22

Selv tak.....

Et "simpelt" problem med en "simpel" løsning....

men det var den ikke første gang den opstod