/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Gamle nyheder
Fra : BjornJ
Vist : 582 gange
50 point
Dato : 22-04-08 23:00

Hvorfor ser jeg spørgsmål fra 2006 når jeg beder om "Seneste indlæg"

Bjørn

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-04-08 23:03

Prøv at slette dine cookies, log ud af siden og så log på igen.....

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 22-04-08 23:09

Jeg spørger dumt!!!!!!!!

Hvad er cookies? Og hvor sletter jeg dem?

Bjørn

Kommentar
Fra : xaque

Dato : 22-04-08 23:10

har du internet explorer eller firefox? (eller andet)

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 22-04-08 23:12

internet explorer! Så vit jeg ved.

Bjørn

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-04-08 00:06

Klik "Funktioner" dernæst "Internetindstillinger" og dernæst midt i rubrikken der kommer frem: Slet cookies.

Og du kan også roligt klikke på "slet filer" i den lille rubrik lige ved siden af "Slet cookies"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-04-08 09:59

Jeg tror nu, at du skal redigere i din profil

Citat
Du har i din profil fraskrevet dig alle mails når der kom nyt - men det aller værste er at du OGSÅ har fraskrevet dig at alle kategorier ikke skal fremkomme i seneste (den kolonne der hedder TopX)...

Citatet er fra dette spørgsmål http://www.kandu.dk/Spg115047.aspx

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-04-08 14:22

Åh jo - husker den godt

Gør bare som beskrevet - så virker det....

Det skete da Kandu blev lagt om.....

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 24-04-08 21:46

Til dova

Hvor er det at jeg skal gå i funktioner? Jeg har prøvet i E-mail og i kontrolpanelet, men ikke fundet noget sted hvor jeg kan slette cookies.

Bjørn

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-04-08 21:54

Jeg ved, at jeg ikke er dova, men det er i din profil, du skal redigere, som jeg tidligere skrev den 23.04.08 kl. 9:59

Citat
Du har i din profil fraskrevet dig alle mails når der kom nyt - men det aller værste er at du OGSÅ har fraskrevet dig at alle kategorier ikke skal fremkomme i seneste (den kolonne der hedder TopX)...

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 24-04-08 22:33

Hej ans

Jeg har lige være inde og se. der ar da V i alle de nederste kvardrater.
Det er rigtigt at jeg har haft en masse katogorier slået fra fordi jeg har været ude at rejse, men jeg har da slået en del til igen. Mener jeg.

Bjørn

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 50 point
Dato : 24-04-08 23:52

[citat]
men jeg har da slået en del til igen. Mener jeg.
[/vitat]

Det er kun noget, du selv kan se.

Kig i din profil, der er måske noget du skal redigere.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-04-08 08:35

Ved ikke hvilke nederste du snakker om...

Du skal i din PROFIL
faneblad ABONNEMENTER

HELE BAGESTE KOLONNE TIL HØJRE hedder TopX - Der skal være V i SAMTLIGE - eller er de ikke med i SENESTE

Citat
TopX Du ønsker at valgte grupper skal indgå i menuen "Seneste inlæg"

Godkendelse af svar
Fra : BjornJ

Dato : 26-04-08 18:29

Tak for svaret ans.
Klart og tydeligt svar! Det må det have været for jeg forstod det
Jeg er helt lam i fingeren af at sæte alle de flueben, men nu virker det!

Tak Bjørn

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-04-08 19:12

Det glæder mig, at du fik det til at fungere igen