/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
pinnacle 11 hjæææælp
Fra : michael30
Vist : 471 gange
200 point
Dato : 15-10-08 15:50

Jeg har installeret mit pinnacle på min bærbar ( det har få været installeret på min stationære computer) og programet virker delvis og jeg har updateret alt til pinnacle og til min bærbare computer.
Jeg har nu noget video som skal redigeres, som jeg ligger ind på den bærbare, men når jeg skal have baggrundsbillede ind i titelmenu, så lukker hele pinnacle ned.
Hvis jeg så tager en film jeg har laver på den stationære og ligger ind først virker programet fint.
Lukker jeg så programet igen skal jeg stadigvæk ligge den gamle film ind, før programet virker.
Den nye film kan redigeres på den stationære computer.

Er der nogle der kan hjælpe???????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-10-08 16:00

Citat
Er der nogle der kan hjælpe???????

IKKE uden at få alle oplysningerne om den komputer du "forsøger" at køre det på.....

Men mon ikke bare du har installeret det forkert....

Kommentar
Fra : michael30

Dato : 15-10-08 16:23

Det er ikke installeret forkert (ikke if. pinnacle support, men de er ikke kommet med noget svar endnu på hvad fejlen kan være endnu)
Den bærbare er en Acer Aspire 7730 G, intel core duo processor, 1791 mb nvidia geforce 9600 gt turbocache, 4 gb ddr2, 640 gb dual hdd (320gbx2)

Kommentar
Fra : transor

Dato : 15-10-08 16:33

pinnacle programmerne sætter krav både til computeren og operatøren. Hvis en detalje ikke passer programmet har det med at gå ned uden nærmere forklaring.

Når det vil have en bestemt fil indlæst er det nok fordi det er indstillet til den i opsætningen (uden at du bevidst har gjort det)

En hyppig fejl er for lidt ledig sammenhængende plads på harddisken.
Der skal være omkring 4 gange så meget som de filer du vil redigere.

Køb hellere et velfungerende program.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 16-10-08 08:40

http://www.kandu.dk/spg127359.aspx på den adresse spurgte du om delvis det samme - og svaret er det samme:
Som udgangspunkt, kan du kun køre programmet på én maskine, med alle tilhørende faciliteter. programmet er ved installationen registreret hos Pinnacle med dit licnesnr. og tilhørende den pågældende maskine. For at få programmet til at virke, skal du install. programmet på PC nr. to og registrere igen. det er det samme, hvis du skifter HDD. Det er et rigtigt bøvl, er det, men hva' gør de ikke for at undgå pirateri!

Luk venligst dine spørgsmål - inden du stiller i omegnen af af samme spørgsmål!

Annuller spørgsmålet
Fra : michael30

Dato : 29-12-08 08:25

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål