/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Pinnacle Studio 11 ultimate
Fra : michael30
Vist : 433 gange
100 point
Dato : 13-10-08 08:20

Jeg har et program Pinnacle studio 11 ultimate som jeg har brugt på min computer, men jeg har nu fået mig en bærbar computer som jeg skal bruge programet på, efter at havde installeret programet, kan jeg ikke bruge de funktioner der er i programmet såsom at ligge billeder osv. så lukker programet ned og kommer med en fejlmeddelse og uden at skrive hvilken fejl den er lukket ned med.
1. kan det være at jeg ikke kan bruge programet på to computer?
2. Kan bare gøre et eller andet for at programet kan kører på to computer?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-08 09:04

Citat
1. kan det være at jeg ikke kan bruge programet på to computer?

Nej..

Citat
2. Kan bare gøre et eller andet for at programet kan kører på to computer?

Ja - men HVAD kræver en hel del flere oplysninger om maskinerne....

Generelt bryder jeg mig så IKKE om Pinnacles produkter - de er for dominerende...

Men det er jo smag og behag.

Kommentar
Fra : michael30

Dato : 13-10-08 09:59

Spørgsmål 1
Skriver jeg lige på en anden måde.

1 Kan det være at jeg ikke kan installere programet på to computer?

til Refi
Maskinerne kan godt kører programet med når det er installeret og det skal bruges lukker det ned

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-08 10:12

Citat
Maskinerne kan godt kører programet
og det skal bruges lukker det ned

Så kan den jo ikke køre det

Citat
Skriver jeg lige på en anden måde.
1 Kan det være at jeg ikke kan installere programet på to computer?

Det er stadig NEJ - du kan installere det på alle de komputere du lyster.....

Men EEN ting er at installere - noget andet er om det virker efter hensigten...

Det kan du ikke få svar på UDEN at oplyse om de komputere der er tale om...

Accepteret svar
Fra : alka

Modtaget 100 point
Dato : 13-10-08 10:18

Som udgangspunkt, kan du kun køre programmet på én maskine, med alle tilhørende faciliteter. programmet er ved installationen registreret hos Pinnacle med dit licnesnr. og tilhørende den pågældende maskine. For at få programmet til at virke, skal du install. programmet på PC nr. to og registrere igen. det er det samme, hvis du skifter HDD. Det er et rigtigt bøvl, er det, men hva' gør de ikke for at undgå pirateri!

Godkendelse af svar
Fra : michael30

Dato : 29-12-08 08:26

Tak for svaret alka.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 29-12-08 18:16

Selv tak michael30