/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Ikke blacked af Whitelist
Fra : ingelein
Vist : 898 gange
10 point
Dato : 12-10-08 11:58

Hej
Nu er jeg da virkelig uvidende som nogen påstod i går. Hvordan kan denne profil - indmeldt den 11.10.2008 allerede have blacklistet 210. Jeg er også så heldig.
Tror manden at man skal starte med at blackliste hele medlemsskaren på kandu?
Så har han da fast beskæftigelse resten af dagen i dag.
Hvad sker der lige her?

Mange hilsner Ingelein

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 12-10-08 12:01

Jeg er da også så heldig at stå på han blackliste.
Han har nok rekorden, så vi må nok hellere sige tillykke med resultatet til whitelist.

hawaii7

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 12-10-08 12:06

Så er jeg da heldig ikke at stå der

Hilsen Hans

Kommentar
Fra : severino

Dato : 12-10-08 12:06

Kan man godt sige at hans dumhed er selvforskyldt ????

Kommentar
Fra : severino

Dato : 12-10-08 12:09

Vi kunne jo alle blackliste ham igen, og holde ham ude for en tid!
Men så gør han vel bare lige som andre, har flere profiler herinde!

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 12-10-08 12:27

Nu fatter jeg ingenting længere.
Kan se jeg også er Blacklistet af Whitelist
Såvidt jeg ved,har jeg aldrig haft kontakt med dette medlem.
Jeg er da også nærmest ligeglad med ham

Kommentar
Fra : Hojris

Dato : 12-10-08 12:40

Det var da en forbløffende flid at lægge for dagen.
Jeg har aldrig været blaket før, men under de omstændigheder var det da meget sjovt.
Det lærte jeg så lige lidt af, og fik støvet en gammel profil af fra 2002.
Ikke fordi det er en dobbelt profil men dengang var der noget med æøå.
Ja en er ved at være gammel.
Fed gimmik.
Højris

Accepteret svar
Fra : blackliste

Modtaget 20 point
Dato : 12-10-08 12:44

Du da selv godt på vej ingelein - lidt små bemærkninger til dig og du blacklister straks

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-10-08 12:47

Klog mand som tager problemerne i opløbet. BL hele bundet, så er der ingen der siger ham imod LOOOL

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 12-10-08 12:53

Jeg tror, at jeg er blevet blacklistet, fordi jeg skriver for sjældent

Kommentar
Fra : Whitelist

Dato : 12-10-08 13:00

Nåh, systemet virker altså. Det var lige det som skulle testes. Intet personligt.
Bare en "practical Joke", som optakt på Efterårsferien.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-10-08 13:11

En joke - men måske ikke særlig praktisk..................der er ikke så mange at snakke med når de er blacklistet.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-10-08 13:25

Whitelist

Du har blacklistet mig og kan bare gøre det igen.

Du er en idiot og spilder vores tid. Og det er IKKE sjovt det du har gjort.

Kommentar
Fra : Whitelist

Dato : 12-10-08 13:26

Nææh - Og dog - Man kan jo snakke her hos Ingelein, som var så flink at oprette denne tråd !
Håberjeg får points !

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 12-10-08 13:28

Whitelist
Hvor "åndrigt eller åndsforlad" - jeg protesterer, hvis du ikke fortsat blacklister mig.
Du har
Hilsen Ingelein - Yes you are on my list now!

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 12-10-08 13:34

@blackliste
Jeg gider ikke korrespondere eller få gode råd af folk, som ikke holder sig til almen god tone i et offentligt rum. Jeg vælger selv, hvem jeg vil omgås. Gør du ikke det?
In real life kan man gå i en stor bue udenom disse folk. Herinde kan man blackliste dem . Længere er den ikke.
Og jeg tager da også en blacklistning tilbage når der er grund til det.

Mange hilsner Ingelein

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 12-10-08 13:38

Fantastisk !

Jeg er sørme også kommet med i det fine selskab.

Hvem er du Whitelist ?
En gammel kending ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-10-08 13:41

Vi har med jævne mellemrum folk her på Kandu som skal være smarte, rigtigt dumsmarte. Det kan være de laver en mængde dumme tips/tråde, eller andre dumme ting.

Vi gider det ikke, så lader vi bare være med at gå på Kandu et par dage eller vi klager til Kandu og så tager de affære.

Vi er her for at hjælpe andre, og det er surt når kvajhoveder ikke kan fatte det.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 12-10-08 13:49

Hvis Whitelist gerne vil have en fremtid her på KANDU, så kunne han jo gå ind i sin liste og fjerne de personer som han gerne vil have en chance hos, når han skal have hjælp. Så kan han jo se om der er nogen der vil forbarme sig over ham.
Så nu er bolden over på din banehalvdel Whitelist !!!!!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-10-08 13:50

Helt enig severino.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-10-08 14:17

Har i lagt mærke til hvad det modsatte af blacklist hedder.

Hun tar da fis på os alle sammen.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-10-08 14:19

Gud fader kære venner og U...Ski da på den ogginal. Det er da ok at BL hele Kandu LOOL

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 12-10-08 14:20

Tak for svaret blackliste.
Det kunne jeg da bruge til noget
Hilsen Ingelein - te' hva' forresten

Kommentar
Fra : Wonderful

Dato : 12-10-08 15:22

Puh Ha Da Da !

Godt man ikke har sådan en dårlig smag -
Blacklist mig hér Blacklist mig dér -